Ik heb een Trust Quasar USB headset van een paar jaar oud, en ik ben laatst op het snoer gaan staan terwijl hij in mn pc zat. Daardoor vlogen alle draadjes los en wilde ik 'm eigenlijk weggooien, tot ik 'm even openhaalde en erachter kwam dat ik de boel misschien nog wel weer kon vastsolderen. Ik als complete leek had al bijna 10 jaar geen soldeerbout meer in mn handen gehad, maar met een beetje gokken en matig solderen ben ik nu zover dat het geluid het weer doet.
Ik heb nog één roze draadje over, en ik weet niet waar ik die op moet solderen. Google vertelt me dat het om het draadje voor de microfoon gaat, wat verklaart waarom het geluid prima werkt zonder dat roze draadje.

Ik heb geen idee waar ik dat laatste draadje op zou kunnen vastmaken. Kan iemand me helpen?
Ik heb nog één roze draadje over, en ik weet niet waar ik die op moet solderen. Google vertelt me dat het om het draadje voor de microfoon gaat, wat verklaart waarom het geluid prima werkt zonder dat roze draadje.

Ik heb geen idee waar ik dat laatste draadje op zou kunnen vastmaken. Kan iemand me helpen?