Mijn interesseert dat dus wel. Ik vind het juist goed dat er meer aandacht besteed wordt aan mensen die niet in een maatschappelijk geaccepteerd hokje passen, maar wel gewoon onderdeel zijn van de samenleving. Dat moet gewoon goed afgespiegeld worden, want erkenning van identiteit is gewoon belangrijk; iets wat mensen die niet in de LGBTQI+ community vallen niet echt last van hebben omdat zij hun hele leven lang al het privilege hebben om in het maatschappelijk geaccepteerde stramien vallen. Je moet dit soort minderheden wel wat meer "voorrang" geven, anders kan het niet veranderen.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 13:39:
[...]
Dat hele LGBTQI+ gebeuren zal me werkelijk een worst zijn, maar ik stoor mij er niet aan.
Maar het is al een positief teken dat je je er in ieder geval niet aan stoort
Ik ben zelf eigenlijk niet echt zo van het zo dik erbovenop uitbeelden in orgie-achtige taferelen. Ja, het laat wel goed de hechte band zien, maar voor mij hoeft het niet altijd op deze manier, maar ik stoor me er niet aan
Ik vond het ook wel een goeie afsluiter. Het ging wel vrij rap allemaal en je moet er goed bijblijven, maar het lijkt voor iedereen wel goed af te lopen. Wolfgang en Rajan zien het wel zitten geloof ik
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar