• riri1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-11-2023
wij hebben een ACER ASPIRE XC100 en laatste tijd blijft de computer steeds maar bezig.
mijn vrouw werkt er heel veel op internet mee en moet ook media streamen. ik heb al extra geheugen bij gedaan ze heeft nu 8gb geheugen maar blijft nog steeds maar bezig nu vraag ik me af of ik nu een zwaardere processor er in kan zetten maar welke moet ik dan kopen en kan de moederbord het wel aan.graag jullie hulp

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Je kan een nieuwe computer kopen.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• KenanSaray
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-10-2024
De processor is niet verwisselbaar omdat het op de socket is gesoldeerd. Daarom is het beter om een betere computer te kopen.

Wat is een signature?

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
normalite zou je de processor kunnen vervangen , je hebt helaas een echte "acer" te pakken.

Eigenlijk heb je aan deze pc niet heel veel , de CPU is vastgesoldeerd en in alles is de hardware ondermaats.

Een 2e hands dual core pctje van +- 150 euro / 175 euro trekt deze computer er 10x uit.

Enige wat je zou kunnen doen om hem iets sneller te maken is een SSD. Desondanks zal de cpu zichzelf vaak voltrekken tot 100% (hij is immers maar 1.4ghz met heel weinig caching geheugen).

persoonlijk zou ik denken dat het tijd word voor een vervanging . daar haal je vast en zeker meer uit :)

• riri1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-11-2023
bedankt voor de reacties maar een nieuwe moet maar even wachten pas als hij stuks is