IBOOD actie Stereoboom 700 Bluetooth Speaker - goeie deal?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudefal
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-01-2022
Hey allemaal,

Deze actie van de Stereoboom 700 Bluetooth Speaker is momenteel op IBOOD.
Wat denken jullie, goeie deal of bagger?

http://www.ibood.com/nl/n...700-bluetoothspeaker.html

Gek genoeg kan ik er nog niks van op Tweakers vinden, dus bij deze de vraag.
Er schijnt ook al een eerdere actie geweest te zijn van de kleinere variant Stereoboom 500, maar hiervan kan ook niks vinden op Tweakers.

Op Kieskeurig.nl staan veel positieve reviews over dit product, maar ik las ergens dat er een prijs uitgeloofd was om een review te plaatsen dus ik betwijfel hoe betrouwbaar deze reviews zijn. Verder is er vrij weinig over dit product te vinden op review sites of youtube. Misschien iets voor Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intense
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 23:14
Heb je al hier gekeken?
http://nl-nl.forum.ibood....oom-700-bluetoothspeaker/
Dat is de officiële topic over het product op de iBood forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudefal
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-01-2022
@Intense natuurlijk, maar dat is dus niet echt objectief.
Dat is op de verkoopsite zelf - erg onwaarschijnlijk dat je daar een uitgebreide kwalitatieve kritische noot zult vinden.

Bovendien, loop maar eens door de lijst, dan zie je dat er een persoon is die kritiek heeft en er meteen bij vermeld dat er een prijs is beloofd aan reviews, wat het dus nog onwaarschijnlijker maakt dat je af kunt gaan van de reviews daar.

Dan vertrouw ik meer op een onafhankelijke site als Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Je kunt het natuurlijk altijd retour sturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 17:25
Persoonlijk zou ik dit soort meuk niet op iBood kopen. De adviesprijs is vaak overdreven en het zijn onbekende merken. Kijk even in de pricewatch naar een speaker met goede reviews en geef (waar mogelijk) 1 of 2 tientjes meer uit voor een betrouwbaar product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onbekend audiospul is gewoon een gok. Ik zou het niet doen want 70 euro is toch nog een smak geld. Ik denk dat alternatieven van bekende merken of onbekende met realistische reviews ook zo rond de 70 euro starten voor minimaal 2x5W zoals de iBood speaker heeft. 70 euro voor de iBood speaker is dus geen koopje ofzo want zoals de pricewatch toont heb je voor dat geld ook een speaker met gelijke specs van een A-merk.: http://tweakers.net/categ...wsTMxCdC5JWMjTQM1Cqra0FAA

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnema
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:05
Als je bij de ing zit gewoon deze kopen:
https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6415614#81253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 08:25
Geen idee van deze, maar de vorige Stereoboom heb ik nu al een tijdje en hij is geweldig. Qua prijs/kwaliteit was ie erg goed (32 Euro incl. verzending). Of deze het dubbele waard is durf ik te betwijfelen.

De Stereoboom 500 was bij hificorner later ook in de "aanbieding" voor 50 Euro en dat vind ik hem zeker niet waard.

[ Voor 22% gewijzigd door ksborg op 06-06-2015 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:40
ksborg schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:02:
Geen idee van deze, maar de vorige Stereoboom heb ik nu al een tijdje en hij is geweldig. Qua prijs/kwaliteit was ie erg goed (32 Euro incl. verzending). Of deze het dubbele waard is durf ik te betwijfelen.

De Stereoboom 500 was bij hificorner later ook in de "aanbieding" voor 50 Euro en dat vind ik hem zeker niet waard.
Dit. Heb ook de kleine van Ibood en ben zeer tevreden. Je gelooft echt amper dat dat geluid uit zo'n klein speakertje komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaviddeVogel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09-2022
Leetness schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 17:57:
De adviesprijs is vaak overdreven
Dat is niet zo. Een adviesprijs is de prijs die door de fabrikant aan een product wordt meegegeven. De werkelijke prijs ligt (vrijwel) altijd lager. Hier kun je iBood dus niet van beschuldigen. Zij zetten hun prijs immers af tegen deze adviesprijs en melden nergens dat die adviesprijs de prijs is die concurrenten vragen.

Overigens hoor ik tegenwoordig zoveel klachten over iBood dat ik me ook bij een goede deal nog eens 3x nadenk of ik echt bij iBood wil bestellen.
Pagina: 1