Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IncrediMail blijft steeds dezelfde emails (300+) binnenhalen

Pagina: 1
Acties:

• Kevv90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-04-2023
Yo,

allereerst wil ik me verontschuldigen dat mijn moeder nog IncrediMail / Outlook gebruikt, maar het is niet anders. Nu heb ik echter een probleem!

Mijn ouders zijn twee weken op vakantie en nu de laatste dag zou ik haar inbox legen en belangrijke emails eruit vissen (ze krijgt een shitload aan nieuwsbrieven van allerlei sites binnen). Maar na 300+ emails te hebben verwijderd, en op vernieuwen druk, haalt hij diezelfde 300+ emails WEER! binnen, dit is nu al 4x het geval en zal ook blijven gebeuren gok ik zo.

Wat heb ik er zelf al aan gedaan?
Uiteraard ben ik gaan googlen. Ik las dat je bij Eigenschappen > Geavanceerd > "Een kopie van berichten op server achterlaten" die optie moest uitvinken. Maar dit is al het geval!

Ik loop nu dus een beetje vast. Het is vrij vervelend dat ik iedere keer dezelfde emails binnen krijg, en het er ook zo ontzettend veel zijn. Het feit dat haar laptop ongelooflijk traag en oud is helpt ook niet mee.

Ben er ook al vaak over begonnen dat ze moet overswitchen naar Gmail of iets dergelijks, maar ja, old people.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

IncrediMail is echt troep, ik zou het zo snel mogelijk verwijderen. Daarnaast hoort wat je ziet natuurlijk niet, maar weet je zeker dat het dezelfde mail is, en niet achterstallig mail dat opgehaald wordt? Het makkelijkste om er vanaf te komen is natuurlijk de webmail openen en daar gaan opschonen. Dan heeft je mail client niets meer om op te halen. Je zegt niet dat je dat al hebt gedaan.

Geef ook eens wat meer informatie over de mailomgeving. Enige wat we zien van je is 2 mail programma's, maar niet de provider e.d.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Kevv90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-04-2023
Ben het met je eens dat IncrediMail troep is, ben druk bezig m'n moeder dit ook duidelijk te maken haha. Het is echt dezelfde mail, want je ziet het op deze manier dan ook in de mailbox staan: (doordat hij om de 5 minuten zoekt naar nieuwe mails, haalt hij om de 5 minuten steeds die 300+ mails binnen), voorbeeld:

mail1
mail1
mail1
mail1
mail2
mail2
mail2
mail2
mail3
enz.

Wat bedoel je precies met "de webmail openenen?". Ben zelf niet de grootste techneut, dus dat moet je iets duidelijker uitleggen.
Mijn mailomgeving? We maken gebruik van Ziggo, haar email adres is ...@home.nl.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:05
Zo moeilijk is dat nou ook weer niet, eerste hit met "Ziggo webmail" : https://mail.ziggo.nl/appsuite/signin

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

^ Dat dus. Je hoeft geen techneut te wezen om Google te kunnen gebruiken ;). Maar is het nou Outlook of IncrediMail dat de bende weer ophaalt? Hoe is de boel ingesteld?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zijn er niet gewoon regels actief binnen Outlook?

Verwijderd

Heeft dit er misschien wat mee te maken?
http://support.incredimai...y-messages-on-the-server-

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:29
Kevv90 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 15:07:
[...]Wat heb ik er zelf al aan gedaan?
Uiteraard ben ik gaan googlen. Ik las dat je bij Eigenschappen > Geavanceerd > "Een kopie van berichten op server achterlaten" die optie moest uitvinken. Maar dit is al het geval![...]
Al zou een bug in het mailprogramma nog best wel eens het geval kunnen zijn. Vage mailclient, dat incredimail.
Pagina: 1