Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo cisco EPC3928AD firewall setting

Pagina: 1
Acties:

• Riuujin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-11 13:43
Ik heb een cisco EPC3928AD van ziggo en ik vroeg mij af wat ik het beste kan doen met de firewall setting.
Hij staat nu op low, want zodra ik hem op medium of high zet werken sommige programma's niet meer. Ook programma's die met upnp moeten werken, upnp staat aan op modem.

Wat kan ik het beste doen in dit geval? Gewoon op low laten, of toch op medium/high zetten en zelf regels gaan toevoegen. Of kan ik beter een eigen router er achter zetten met een eigen firewall?

• michaell958
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-11 02:28
Hoi Riuujin

Werken sommige spellen niet?

Dan kan je de firewall gewoon uitzetten, kan opzich geen kwaad

Of je kan ook nog een eigen router erachter zetten maar vergeet dan niet je modem in bridge modus te zetten. Het ligt alleen wel aan jou portemonnee en motivatie voor een router te bestellen want het Ziggo modem zorgde hier ook voor problemen bij sommige Nintendo apparaten hier in huis bleek het met firewall settings uitschakelen opgelost te zijn en daarna hoorde ik niemand er meer over en konden ze gewoon weer updaten

[ Voor 38% gewijzigd door michaell958 op 05-11-2016 20:59 ]

• vverloop
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-12-2021
Firewall uitzetten is niet het beste wat je kunt doen.

Je kunt het beste even de Help sectie bekijken, op de betreffende pagina, in de webinterface van de router.

http://192.168.178.1/help/h_Firewall.htm