Ik heb laatst mijn netwerkkabels eens netjes gebundeld en opnieuw alle apparatuur een logische plek gegeven en nu heb ik het volgende probleem:
Sinds het verwisselen van de kabel wil de Seagate NAS geen enkele netwerkkabel meer pakken, maw de status ledjes op de netwerkpoort blijven op de nas en de switch uit, en de nas is niet meer te bereiken inm het netwerk. Wat ik al heb geprobeerd is de meegeleverde kabel van de nas gebruiken, de kabel aandrukken(doh
), en de kabel in een pc stoppen. Op de PC krijg ik met diezelfde kabel in dezelfde poort op de switch gewoon een stabiele verbinding, maar wanneer ik de kabel terug in de nas steek blijft het stil op het netwerk...
Ik heb ook de netwerkaansluiting van de nas al gecontroleerd, deze ziet er nog gewoon goed uit(geen kromme pinnen oid)
Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Sinds het verwisselen van de kabel wil de Seagate NAS geen enkele netwerkkabel meer pakken, maw de status ledjes op de netwerkpoort blijven op de nas en de switch uit, en de nas is niet meer te bereiken inm het netwerk. Wat ik al heb geprobeerd is de meegeleverde kabel van de nas gebruiken, de kabel aandrukken(doh
Ik heb ook de netwerkaansluiting van de nas al gecontroleerd, deze ziet er nog gewoon goed uit(geen kromme pinnen oid)
Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Have you tried turning it off and on again?