Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Intel nieuws

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Mijn excuses voor het insinueren van betalingen voor artikels in het verleden maar als jullie hiervoor niet betaald worden moeten jullie er dringend geld voor vragen.

Ik veronderstel dat Intel die pers releases toch niet door jullie strot ramt en jullie daar dan als "onafhankelijke" redactie zelf aan de slag mee mag/kan ?

Ik kruip nu in de pen vanwege het laatste Skylake artikel.... "Wij stellen technologie op de proef" toch ?
De technologie die jullie weergeven klopt gewoon niet, wel als mediapraatje maar de vernieuwing (nieuwe bottleneck) is DMI 3. Bij DMI 2 kon men al 40 pci lanes, 20 usb poorten e.d. koppelen maar het is wat er erachter schuilt, toch iets waarvoor je naar een tech site komt ?

Dan een hele alinea over U2 ... (echt niet betaald ? dan toch dom)

Ga dan als ZDnet voor "gesponserde artikels" ... vind ik 'n deftiger oplossing.

Tuurlijk hebben Wintel de meeste budgetten , maar als jullie daar niks van krijgen zie ik niet in waarom jullie er zo achter lopen en tech-gewijs alle oppurtiniteiten laten liggen (x86 is intel, alles daarna is AMD - multicore, apu, geintegreerde mem ea controllers) ... de SSD's van Intel, nog zo'n verhaal... komen overal uit als slechtste volgens de testen maar wel als de beste volgens de testers.

Ik lees alle Wintel-nieuws hier al met 'n grote korrel zout, moet ik het gewoon overslaan ?

Dan natuurlijk proficiat voor al het andere :) ben dagelijkse tevreden bezoeker maar zoals velen hier vooral voor forum en reacties. De artikels heb ik meestal eerst op Softpedia gelezen (anandtech en tomshardware zijn nog erger qua wintel-gehalte, gewoon niet objectief meer)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom maak je eerst excuses voor het corrupt verklaren van de redactie maar ga je vervolgens verder met diezelfde insinuatie in zo'n beetje elke paragraaf? :? Had je dit niet een beetje constructiever kunnen omschrijven? :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:35
Ik ben toch wel benieuwd naar concrete voorbeelden van hetgeen jij schetst, ook met betrekking tot de SSD's en anandtech en tomshardware die je noemt. Denk dat met goede voorbeelden een eventuele discussie idd een stuk constructiever kan zijn.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/