Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een klein probleempje met 1 van m'n GPU fans, deze draait namelijk niet zo goed meer.
toen ik mijn videokaart uit mijn pc haalde viel het mij op dat deze fan nogal stug draaide.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:25
als je niet aan geeft welke gpu het gaat kunnen we je niet helpen. maar meestal kan je er een aftermarket koeler op zetten(je garantie vervalt). zoals deze. pricewatch: Gelid Solutions ICY Vision Rev.2 (All VGA Cards).

maar kijk dan wel even of hij op je gpu kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Is de oorzaak niet simpelweg een stukje vervuiling met stof of een haartje?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@loki504: sorry, ff vergeten. het is een Nvidia Geforce GTX560Ti.

@bombadil: zat ik ook al aan te denken, ik weet alleen niet hoe ik dit schoon kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Een nieuwe nylon verfkwastje is het standaardadvies al pulk ik zelf soms ook wel even met een wattenstaafje.

Of een spuitbus met perslucht, te koop in menig computerwinkel

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:25
dan zou ik even kijken of je hem sneller kan laten draaien. mocht dit niet het geval zijn. dan kan je gelid er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb het probleem gevonden, ziet er naar uit dat het ding uit balans is.
wordt dus zowieso vervangen.
Pagina: 1