Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:15
Ik zoek een?
Nieuwe Android smartphone omdat m'n oude Galaxy Express zo goed als dood is.

Wat is je budget?
Rond de driehonderd euro met een maximum van vierhonderd als ik het apparaat heel erg mooi vindt.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Internetten, Hearthstone, Waze, soms een filmpje kijken. Het is voor mij vooral belangrijk dat alles vloeiend loopt en dat ik bijvoorbeeld niet een paar tellen moet wachten voordat het toetsenbord omhoog komt zoals bij mijn huidige telefoon.

Verdere eisen
- Ik vindt mijn huidige telefoon met een schermdiagonaal van 4,5 inch eigenlijk te klein maar wil mijn telefoon nog wel met één hand kunnen bedienen.
- Zoals te zien in de titel moet de telefoon 4G van KPN ondersteunen.
- Het liefst geen USB klepjes (al is het geen ramp).
- Weinig bloatware en andere rotzooi.
- De telefoon moet nu al verkrijgbaar zijn omdat mijn huidige telefoon het geen weken meer vol houdt.

Wat heb je zelf al gevonden?
Sony Xperia Z3, Samsung Galaxy S4. In beide gevallen was ik niet geheel overtuigd.

Edit - Na iets buiten m'n budget gezocht te hebben neig ik nu naar de HTC One M8.

Edit 2 - na nog wat overleg de HTC One ook besteld. Het topic mag dicht/verwijderd.

[ Voor 6% gewijzigd door ErikT738 op 06-06-2015 18:55 . Reden: Telefoon gekocht ]