Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voeding maakt tikkend/klikkend geluid

Pagina: 1
Acties:

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11 20:50
Beste mede-Tweakers,

Sinds 2 weken hoor ik tijdens het gamen (dus onder load) een vrij luid tikkend/klikkend geluid uit de voeding komen. Ik heb de pricewatch: Seasonic S12II-Bronze 520W. Het is een onregelmatige tik en de 'toonhoogte' verschilt ook. Tijdens het gamen blijft het non-stop doorgaan.

Er zijn geen kabeltjes te zien die tegen de fan aan komen en ik hoop dat iemand een idee heeft? :)

• Monochrome
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-11 08:16
Het kan bijna alleen een mechanisch issue zijn. en aangezien er maar 1 bewegend deel in je fan zit..

Hoe klinkt het als hij opstart? Begint het meteen of pas na een tijdje/onder belasting? Probeer anders de fan kort tegen te houden, kijk of het dan ophoudt?

• SleepyPanda
Afbeeldingslocatie: http://www.hawthornestudio.com/images/Fan%20Lager%20(web).jpg

? :P
Monochrome schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 10:46:
Het kan bijna alleen een mechanisch issue zijn. en aangezien er maar 1 bewegend deel in je fan zit..

Hoe klinkt het als hij opstart? Begint het meteen of pas na een tijdje/onder belasting? Probeer anders de fan kort tegen te houden, kijk of het dan ophoudt?
Bij opstarten is alles normaal, het begint pas herrie te maken als ik game. Zal het morgen avond even proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door SleepyPanda op 06-06-2015 20:05 ]

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Nee helaas je Google doet het niet. :p

Het lager van de ventilator, je weet wat een lager is? :p

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• SleepyPanda
Ja haha, wist alleen niet dat er ook 1 in fans zit. ;) Ik zal het morgen allemaal even uitgebreid opzoeken. Bedankt!
Pagina: 1