Toon posts:

GeForce2 Pro / Ultra / Normaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort maar weer eens een nieuwe videokaart aanschaffen ter vervanging van mijn Asus V6600 Pure.

Nu kijk ik dus een beetje rond maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik zie namelijk dan weer een Geforce 2 Ultra staan, dan weer de Pro. Wie kan mij het verschil uitleggen tussen de verschillende versies van de Geforce 2.

Ik zoek dus een videokaart waarmee ik een behoorlijke snelheidswinst kan behalen en waar TV OUT op zit. Ik zat zelf te denken aan een V7700 Deluxe, maar deze schijnt nie optimaal te werken met mijn Abit KT7Raid.

Als iemand een goede videokaart weet die aan bovenstaande eisen voldoet hoor ik dat graag.

Ik heb BTW een AMD Thunderbird 800@1050 met 384 MB

Verwijderd

GTS = standaard geclocked
Pro = DDR hoger geclocked (vaak tot ultra niveau te overclocked)
Ultra = GPU + DDR hoger geclocked

Op THG stond een mooi tabeltje, moet je daar ff zoeken tussen de videokaart-reviews

Verwijderd

Topicstarter
thx, ik zal daar eens even kijken

Verwijderd

En een Geforce 2 MX dan.... is die standaard lager geklokt ofzo????? :P

<Tweak mode>

Dat zou dus wel mooi zijn, dan kan ik nog even mijn kaartje opschroeven!!!!! :9

</Tweak mode>

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Op zondag 17 juni 2001 20:21 schreef mverbo het volgende:
En een Geforce 2 MX dan.... is die standaard lager geklokt ofzo????? :P

<Tweak mode>

Dat zou dus wel mooi zijn, dan kan ik nog even mijn kaartje opschroeven!!!!! :9

</Tweak mode>
die mist 2 van de 4 renderpipelines die de GTS wel heeft dacht ik.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/god/utfs.gif

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56
Als je een abit KT7(a) hebt schijnt die niet genoeg stroom te kunnen leveren voor een PRO of Ultra.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 20:59 schreef llevering het volgende:
Als je een abit KT7(a) hebt schijnt die niet genoeg stroom te kunnen leveren voor een PRO of Ultra.
Dus dit is niet alleen bij de kaarten van Asus zo? Als ik dus een Geforce 2 Pro of Ultra wil moet ik dus mijn plankie slijten en een nieuwe kopen?

Ik had namelijk gehoord dat je alleen problemen kon verwachten als je een Asus V7700 (Pro / Ultra / Normal) in je KT7(A) propt.

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
Op zondag 17 juni 2001 20:45 schreef bombadil het volgende:
[afbeelding]
ROFL !
Pagina: 1