Geen internet na systeemherstel Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniol
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2024
Hoi
Ik heb een probleem toen ik maandag mijn pc opstartte kon ik er niet inkomen omdat system profile verhindert aanmelden. Met een systeem herstel heb ik hem teruggezet naar een maand eerder. Ik kan weer in mijn computer komen maar ik heb beperkt internet ofzo ik kan helemaal niks op internet met de probleem oplossing komt er te staan dat er een probleem met de stuurprogramma is. Terwijl ik de stuurprogramma's al 3 keer heb geïnstalleerd. Ook zegt hij dat de IP-protocolstack kan niet automatisch worden gebonden aan de netwerk adapter. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb erop gegoogled dan zou het aan de virusscanner liggen maar die heb ik niet. Ik heb jullie hulp nodig! Mijn netwerkkaart is een TP-Link TL-WN881ND. Software Windows 7 Home Premium 64-Bit.

Alvast bedankt!
Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Rock
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 12:42

Da Rock

DevOps

Drivers zou zeker een belang zijn bij dit probleem.
Verwijder je oude drivers en herstart je computer, daarna installeer je de nieuwe.

----

Als dat niet werkt kan je misschien een dns flush doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 672534

Hoe ben je beveiligd en heb je ook malware uit kunnen sluiten?
je schreef:
"Ik heb erop gegoogled dan zou het aan de virusscanner liggen maar die heb ik niet"
Dan zou het probleem het gebrek van een goeie virusscanner + firewall kunnen zijn.

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 672534 op 07-06-2015 12:56 ]