Toon posts:

Het is tijd voor een islamitische samenleving in Nederland!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.582 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.ikblijfmoslim.nl/wp-content/uploads/2015/06/islaminnederlandjpg-7930-440-900-300x225.jpg

Hieronder zetten wij even kort en eenvoudig uit hoe wij ons doel bezien en willen realiseren, het oprichten van een islamitische samenleving in Nederland. De nieuwe samenleving is er voornamelijk voor moslims maar niet-moslims zijn net zo welkom om deel te nemen aan de islamitische samenleving in Nederland.

Doel
Het doel van ikblijfmoslim is het realiseren van een islamitische samenleving voor de moslims in Nederland. Omdat wij moslims ons niet meer kunnen vinden in de nederlandse samenleving is het tijd voor een eigen samenleving in Nederland. Een ieder heeft het recht om te bepalen met wie hij/zij leeft en voor ons als moslims is een islamitische samenleving in Nederland de enige optie. Er zullen dus 2 samenlevingen zijn in Nederland, de huidige Nederlandse samenleving en de islamitische samenleving. Dit is geen apartheid maar een recht wat wij hebben als moslims, we mogen immers zelf bepalen met wie we willen leven.

Vereniging van moslims
Om een eigen islamitische samenleving te hebben in Nederland dienen moslims zich te verenigen en zoveel mogelijk te centraliseren in delen van Nederland. Gelukkig leven al ongeveer 90% van de moslims dicht bij elkaar en hierdoor is er al sprake van gecentraliseerde islamistische gemeenschappen in Nederland.

Voorzieningen
Moslims dienen hun eigen voorzieningen te hebben, zoals eigen scholen, vrijetijdsvoorzieningen, werkgelegenheid etc… Gelukkig zijn er al islamitische scholen in Nederland maar nog veel te weinig gezien het aantal moslims in Nederland. Vooral in het hoger onderwijs ontbreekt het aan islamitische scholen, een mooi streven zou het oprichten van een brede islamitische universiteit zijn. Daarnaast dienen moslims te zorgen voor het organiseren van voldoende vrijetijdsvoorzieningen, leuke activiteiten door moslims en voor moslims. En bij dit alles dienen we als moslims ook meer te gaan ondernemen om meer invloed te hebben op de arbeidsmarkt. We dienen onze eigen werkgelegenheid te scheppen voor onze broeders en zusters om hiermee de discriminatie op de arbeidsmarkt te tackelen.

Politiek
Door ons te centraliseren in delen van Nederland zullen we een meerderheid vormen in die regio’s waarin we ons centraliseren. Hierdoor kunnen we de lokale politiek domineren en beleid maken dat ons zal baten als islamitische gemeenschap. Uiteraard houden we dan ook rekening met de niet-moslims onder ons. Het doel is niet om alleen de moslims te dienen in gebieden waar wij de meerderheid vormen, maar om beleid te ontwikkelen dat onze islamitische samenleving vooruit zal helpen en niet-moslims zich thuis voelen binnen de islamitische samenleving.

Slotwoord
Het is tijd voor een islamitische samenleving in Nederland waar moslims zichzelf kunnen zijn en al hun inspanninen voornamelijk ten goede zal komen aan hun broeders & zusters in Nederland. Tijd om ons te verenigen als moslims, ons te centraliseren in Nederland en te werken aan onze eigen voorzieningen. Hiermee bouwen we aan een functionele islamitische samenleving waar we elke dag stap voor stap aan verder werken en optimaliseren. Het wordt een uitdagend en prachtig project, het creëren van een eigen plek in Nederland door moslims voor moslims. En je zult zomaar zien dat andere islamitische gemeenschappen in Europa zullen volgen.

“De tijd is voorbij dat wij ons nog langer laten bespotten en kleineren door de racistische Nederlandse samenleving. Het is tijd dat wij ons verenigen en onze eigen weg gaan, het is tijd voor een islamitische samenleving in Nederland!”

http://www.ikblijfmoslim.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit kan toch niet zomaar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 15:42
Welkom op GoT, waar wil je heen met dit topic?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik ben zelf islamitisch maar het volgende vind ik persoonlijk onzin:
Moslims dienen hun eigen voorzieningen te hebben, zoals eigen scholen, vrijetijdsvoorzieningen, werkgelegenheid etc… Gelukkig zijn er al islamitische scholen in Nederland maar nog veel te weinig gezien het aantal moslims in Nederland. Vooral in het hoger onderwijs ontbreekt het aan islamitische scholen, een mooi streven zou het oprichten van een brede islamitische universiteit zijn.

Waarom??? Scholen moeten naar mijn idee vrij van geloof zijn, dit heet openbare onderwijs. Waarom zou je op school een bepaald geloof (katholiek, protestants, islamitisch, jodendom e.d.) op de voorgrond willen trekken. Als je meer over je geloof wilt weten dan kan dat prima elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Señor Sjon schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:28:
[Mbr]Welkom op GoT, waar wil je heen met dit topic?[/]
Dat hier iets aan gedaan wordt! Dit is toch niet meer goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar iedereen negeert het en doet of zijn neus bloed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 19:07

kevin33

Welkom in Utopia.

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:32:
Maar iedereen negeert het en doet of zijn neus bloed!
Iets met eigen ramen ingooien, verder is dit echt serieus?

[ Voor 33% gewijzigd door kevin33 op 05-06-2015 21:33 ]

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 07:25

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Waarom niet in het midden oosten waar, de voorouderen waarschijnlijk vandaan zijn gevlucht om de volgende generaties een beter leven te bieden en vooral vrijheid ?

Vrijheid van meningsuiting toch wij hebben hetzelfde in Amerika gedaan.

Voor de rest vindt ik alle geloven nogal bekrompen. Ze zijn alle geaccepteerd alleen is de Islam nou het minst progressief.

Voor de rest lijkt het me marketing. Zelfde als de jehova's op zondag doen.

[ Voor 48% gewijzigd door NLKornolio op 05-06-2015 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kevin33 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:33:
[...]

Iets met eigen ramen ingooien, verder is dit echt serieus?
Lijkt me wel als daar een website voor wordt gemaakt en dit is kennelijk een tijdelijke website. Zit hier een organisatie achter? Ik kreeg een tweet hierover en het was een retweet van een bericht van @ikblijfmoslim.

Ik ga nu maar even rusten en dit in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 09:51

Phehistyr

De Epische Lurker

Je geeft totaal geen onderbouwing waarom je dit zou willen.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 16:51
Evelienevdboer? Lijkt me niet echt een Arabische naam.
Is dit een grap, of ben je gebrainwashed of zo?

Als 'jullie' niet akkoord zijn met de Nederlandse (of eender welk ander Europees land) samenleving, kan je gewoon naar een Islamitisch land verhuizen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ah die website is dus niet van jou...

Volgens mij heben ze het begrip samenleving niet helemaal begrepen. }:O
Maar even serieus, dit lijkt me gewoon een troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wat is dit voor getroll

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-10 14:49
De OP is verschrikkelijk onduidelijk. Ik dacht dat bovenstaand de tekst van OP was, maar kennelijk quote ze het alleen en noemt het slecht?

Ik zie in ieder geval niet waarom we ons hier druk over zouden maken. Dat het nergens op slaat moge duidelijk zijn, maar ik heb niet het idee dat er meer dan 5 mensen zijn die hier aan mee doen, dus laten we het vooral geen aandacht geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:21:
[afbeelding]

Hieronder zetten wij even kort en eenvoudig uit hoe wij ons doel bezien en willen realiseren, het oprichten van een islamitische samenleving in Nederland. De nieuwe samenleving is er voornamelijk voor moslims maar niet-moslims zijn net zo welkom om deel te nemen aan de islamitische samenleving in Nederland.

Doel
Het doel van ikblijfmoslim is het realiseren van een islamitische samenleving voor de moslims in Nederland. Omdat wij moslims ons niet meer kunnen vinden in de nederlandse samenleving is het tijd voor een eigen samenleving in Nederland. Een ieder heeft het recht om te bepalen met wie hij/zij leeft en voor ons als moslims is een islamitische samenleving in Nederland de enige optie. Er zullen dus 2 samenlevingen zijn in Nederland, de huidige Nederlandse samenleving en de islamitische samenleving. Dit is geen apartheid maar een recht wat wij hebben als moslims, we mogen immers zelf bepalen met wie we willen leven.

Vereniging van moslims
Om een eigen islamitische samenleving te hebben in Nederland dienen moslims zich te verenigen en zoveel mogelijk te centraliseren in delen van Nederland. Gelukkig leven al ongeveer 90% van de moslims dicht bij elkaar en hierdoor is er al sprake van gecentraliseerde islamistische gemeenschappen in Nederland.
Wacht, Moslims kunnen zich niet vinden in de Nederlandse samenleving? de Moslims die ik ken kunnen zich prima vinden in de NL samenleving, Als je vindt dat de NL samenleving toereikend is voor Moslims, dan raad ik je aan om je richting Iran of Syrië te gaan.

Trouwens, het is wel apartheid, wil je dan ook speciale dagen waarop niet Moslims op bepaalde dagen niet naar een museum mogen, of naar een dierentuin?

En dit?

“De tijd is voorbij dat wij ons nog langer laten bespotten en kleineren door de racistische Nederlandse samenleving. Het is tijd dat wij ons verenigen en onze eigen weg gaan, het is tijd voor een islamitische samenleving in Nederland!”

8)7

[ Voor 6% gewijzigd door kevin33 op 05-06-2015 21:42 ]

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04:19

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Het is tijd dat mensen die in Nederland wonen, zich beseffen dat ze moeten stoppen met miepen "ik wil mijn eigen vereniging/clubje/samenkomstplek", en gewoon zich conformeren aan de Nederlandse cultuur.

Een Nederlander in Frankrijk, zal proberen Frans te praten. Andersom geldt wat mij betreft hetzelfde. Voor iedereen.

Het interesseert me echt geen fluit wat je afkomst, geloof, huidskleur of aandoening is. We leven onder de Nederlandse wet hier. That's it. En als jij een moslimstaat wilt stichten, doe dat dan buiten het land waar je nu zo hard tegen schopt, maar wel geniet van de voordelen.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Firesphere schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:42:
Het is tijd dat mensen die in Nederland wonen, zich beseffen dat ze moeten stoppen met miepen "ik wil mijn eigen vereniging/clubje/samenkomstplek", en gewoon zich conformeren aan de Nederlandse cultuur.

Een Nederlander in Frankrijk, zal proberen Frans te praten. Andersom geldt wat mij betreft hetzelfde. Voor iedereen.

Het interesseert me echt geen fluit wat je afkomst, geloof, huidskleur of aandoening is. We leven onder de Nederlandse wet hier. That's it. En als jij een moslimstaat wilt stichten, doe dat dan buiten het land waar je nu zo hard tegen schopt, maar wel geniet van de voordelen. Zonder alle voordelen, uitkeringen, kinderbijslag, subsidies de hele rattenplan.
Daas beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 15:32

basdej

OutSystems Consultant

wat is dit dan....
Lijkt mij tweakers.net onwaardig.

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04:19

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Je leest m'n reactie verkeerd.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Alhoewel dit uiteindelijk meer op een slim opgezette flamebait lijkt, is het wel een mooie persiflage van de biblebeltsituatie. Tenslotte claimen de religieuze partijen als de SGP daar ook het recht als meerderheid om dan de gemeentewebsite christelijk in te richten en bijvoorbeeld geen informatie over abortus te laten bevatten. Het laat zien hoe belangrijk het is dat de overheid seculier is.

Maar verder is dit inderdaad niet serieus te nemen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 15:42
Goed, poppetje gezien, kastje dicht. Dit topic gaat nergens heen. Een copy/paste en een kreet dat dit niet langer zo kan is geen gezonde basis voor een discussietopic. Slotje dus.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.