Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
forum,

Ik lig inmiddels al sinds MAART in de klinch met Vodafone libertel B.V. Te Maastricht,

Hieronder vind u een kort verloop van de gang van zaken,

1: Gebeld door Vodafone, hoge kosten circa 1200 euro.
2: Gebeld door Vodafone, hoge kosten circa 3200 euro.
3: Geblokkeerd door Vodafone tussen Maart en eind Mei.
4: Voor een kleine 20u in die 3 maanden met Vodafone hierover lopen te bellen en veel tegenstrijdige info.
5: Credit Risk te Maastricht 5x aan de telefoon gehad,
6: 1 keer door iemand van Vodafone Libertel B.V. gebeld naar dat ik een formulier heb ingevuld op de Vodafone site.
7: alles bij elkaar gezocht en eergisteren naar hun opgestuurd.
8: al met al nu al een kleine 4 maand bezig met Vodafone Libertel.

wat is nu het geval, iemand heeft met mijn gegevens meerdere abonnementen op mijn naam afgesloten bij verschillende providers. 1 is geregeld (KPN) 2 heb ik niks meer van gehoord (T-Mobile en Tele2) 1 nog steeds in behandeling (Vodafone)

kort samengevat:
Blijkbaar kunnen mensen ook moet iemand anders zijn persoonsgegevens naar binnen lopen en een contract op dat persoon zijn naam en rekening zetten.
Hun check systeem klopt van geen ene meter,
ze kunnen wel checken of je "Kredietwaardig" bent.
maar ze kunnen niet in het systeem kijken of er een foutief adres is opgegeven (B.V. als je al een abonnement hebt in B.V. Amsterdam en daarna nog eens 1 in B.V. Leeuwarden)
Ik adviseer ze dit ten zeerste om aan te passen, evenals het feit dat ik met de persoonsgegevens van een vriend kan meenemen en een contract op hun naam kan pleuren.
Kort gezegd klopt er geen ene flikker van hun systeem(en).

Inmiddels niet ver gekomen bij hun.

heeft iemand ook ooit zoiets meegemaakt???? :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:03
nja, mensen kunnen niet zomaar een winkel inlopen met de gegevens van een ander. Medewerkers checken als het goed is de legitimatie van degene die het afsluit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-10 11:54

weebl

YARR!

Sowieso aangifte doen van identiteitsfraude. Daarna naar een juridisch loket/rechtsbijstandverzekering oid.

IANAL:
Vervolgens aan Vodafone vragen of ze de door jou getekende contracten e.d. kunnen tonen. Vervolgens aangeven dat dat niet jouw handtekening is en dat er identiteitsfraude is gepleegd en je hiervan aangifte hebt gedaan. Dit is iets wat ik vaker gehoord heb dus Vodafone zal er ook wel ervaring mee hebben.