Vanwege ogen die wat achteruit gaan ben ik opzoek naar een tablet met belfunctie. Ik ben nu in het bezit van een Note II welk nog goed werkt maar waar ik nu soms wel wat dichter op moet zitten. Ja natuurlijk heb ik een bril maar wil die niet constant op hebben. Ik voel me al oud genoeg (ben nog maar 33 btw..) dankzij mijn hartproblemen en meegevende knieën.
Ik heb al lopen kijken naar een Galaxy Tab S 8.4. Heb ook naar de 10.5 gekeken maar dat is voor mij te groot. Tevens naar een Sony Xperia Z Ultra gekeken. Maar weet niet of die het lang volhoudt bij mij (enge verhalen over barstende schermen enz). Hopelijk hebben jullie nog wat mooie ideeën voor me. Ik wil trouwens niet veel meer kwijt zijn dan 450-500 euro.
Ik heb al lopen kijken naar een Galaxy Tab S 8.4. Heb ook naar de 10.5 gekeken maar dat is voor mij te groot. Tevens naar een Sony Xperia Z Ultra gekeken. Maar weet niet of die het lang volhoudt bij mij (enge verhalen over barstende schermen enz). Hopelijk hebben jullie nog wat mooie ideeën voor me. Ik wil trouwens niet veel meer kwijt zijn dan 450-500 euro.