Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10 15:46
Vanwege ogen die wat achteruit gaan ben ik opzoek naar een tablet met belfunctie. Ik ben nu in het bezit van een Note II welk nog goed werkt maar waar ik nu soms wel wat dichter op moet zitten. Ja natuurlijk heb ik een bril maar wil die niet constant op hebben. Ik voel me al oud genoeg (ben nog maar 33 btw..) dankzij mijn hartproblemen en meegevende knieën.

Ik heb al lopen kijken naar een Galaxy Tab S 8.4. Heb ook naar de 10.5 gekeken maar dat is voor mij te groot. Tevens naar een Sony Xperia Z Ultra gekeken. Maar weet niet of die het lang volhoudt bij mij (enge verhalen over barstende schermen enz). Hopelijk hebben jullie nog wat mooie ideeën voor me. Ik wil trouwens niet veel meer kwijt zijn dan 450-500 euro.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Huawei MediaPad X2, is wel 'maar' 7 inch, maar wel vrij compleet...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• ShockWave_Omega
CLB schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:07:
Huawei MediaPad X2, is wel 'maar' 7 inch, maar wel vrij compleet...
Daar heb ik ook naar staan te kijken. Vindt het design erg mooi ben alleen geen groot fan van het merk en de Emotion UI. Mijn vrouw heeft een G6 en die vindt ik gewoon niet te prettig werken (misschien omdat ik Touchwiz gewend ben van de Note II.. of omdat ik er bijna niet aan mag komen ;) ).

Ik heb wel met CM11 gespeeld. Dat vondt ik opzich wel redelijk lekker werken en Paranoid Android heb ik ook op de Note 2 gehad.

[ Voor 10% gewijzigd door ShockWave_Omega op 06-06-2015 15:00 ]

• ShockWave_Omega
Misschien heeft iemand anders nog een idee?

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Vanaf hoeveel inch is het groot genoeg? Vanaf 6 inch is er wel wat aanbod, zoals:

http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-zte-nubia-x6

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
En wat denk je van een Phablet? Tussen de 6 en 6,8 inch is er best wel wat aanbod en je kunt er zeker mee bellen, plus het is groter dan de 5,5 inch van je note 2:
http://tweakers.net/categ...slMz0BJRyk3sQLMtlCqra0FAA

• ShockWave_Omega
Ik heb zelf zitten kijken naar apparaten van 7-9 inch ongeveer. Dat is nog handzaam genoeg om geen .. manpurse nodig te hebben. De toestellen er onder zijn net iets te klein voor mij. Het toestel krijgt ook de dubbele rol van tablet voor mij mee. Mijn vrouw heeft ook een Tab2 10.1 inch sinds kort erbij (goedkoop aan kunnen komen). Dat is dus veel te groot voor mij om mee te nemen. Gelukkig heeft ze al een handtas bij zich.

Anders denk ik dat ik me gewoon bij een Tab S 8.4 houdt.
Pagina: 1