Ik zoek een vervanging voor mijn huidige Crossfire setup.
Mijn setup bevat momenteel 2 Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost kaarten, die ik zelf lichtjes heb overclocked met Catalyst.
Mijn budget ligt tussen de 300 en 450 euro. Als ik mijn oude kaarten kan verkopen mag je dat hierbij optellen.
Dingen die voor mij helemaal niet belangrijk zijn:
- crossfire <-> SLI <-> geen
- geluidsproductie en stroomverbuik
- grootte (ik heb een grote case, daar kan wel wat in)
Wat ik wel wil:
- 2 * DVI
- 1 * Displayport (of DVI, momenteel gebruik ik een active DVI to displayport adapter)
Ik heb 3 1080p monitoren aan dit systeem hangen.
Andere specs:
- Intel Core i7 2600K die overclocked is naar 4.7ghz met waterkoeling (H60)
- 16gb DDR3 RAM
- 800W voeding
- P8Z68-V PRO mobo
- Games staan op een WD black 1TB drive, windows 8.1 op 500gb EVO SSD
Game die ik vooral zal spelen: CS:GO
Ik ben op zoek naar de beste (lees: snelste) upgrade die ik mijn systeem kan geven binnen mijn budget.
Een vriend van mij zegt me de GIGABYTE GV-N970G1 GAMING te kopen, is dit een goed idee? Is de MSI versie beter? Is een andere kaart beter? I need your help!
Mijn setup bevat momenteel 2 Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost kaarten, die ik zelf lichtjes heb overclocked met Catalyst.
Mijn budget ligt tussen de 300 en 450 euro. Als ik mijn oude kaarten kan verkopen mag je dat hierbij optellen.
Dingen die voor mij helemaal niet belangrijk zijn:
- crossfire <-> SLI <-> geen
- geluidsproductie en stroomverbuik
- grootte (ik heb een grote case, daar kan wel wat in)
Wat ik wel wil:
- 2 * DVI
- 1 * Displayport (of DVI, momenteel gebruik ik een active DVI to displayport adapter)
Ik heb 3 1080p monitoren aan dit systeem hangen.
Andere specs:
- Intel Core i7 2600K die overclocked is naar 4.7ghz met waterkoeling (H60)
- 16gb DDR3 RAM
- 800W voeding
- P8Z68-V PRO mobo
- Games staan op een WD black 1TB drive, windows 8.1 op 500gb EVO SSD
Game die ik vooral zal spelen: CS:GO
Ik ben op zoek naar de beste (lees: snelste) upgrade die ik mijn systeem kan geven binnen mijn budget.
Een vriend van mij zegt me de GIGABYTE GV-N970G1 GAMING te kopen, is dit een goed idee? Is de MSI versie beter? Is een andere kaart beter? I need your help!
[ Voor 11% gewijzigd door wwx op 05-06-2015 17:27 ]