Monitor probleem?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SieBRUM
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-07 16:23
Hey allemaal

Ik ben nieuw op dit forum, dus ik weet niet hoe alles hier eraan toe gaat maar:
Ik ben siebren, ben 16 jaar en woon in brabant. Ik heb ook gelijk een vraag xd

Ik probeer net mn pc op te starten, werkt opeens mn 1e beeldscherm niet meer.Hij deed et gwn eerst. maar opeens doet alleen mn 2e beeldscherm et, en die doet het met bijde kabels. Dus het ligt niet aan de kabels, en als ik mn laptop aansluit op mn 1e scherm doet et 1e scherm et ook gwn. Dus ligt ook niet aan scherm ( denk ik dan). Dan moet et wel software zijn toch?

heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen? et is opeens gebeurt. Pc opnieuw opstarten helpt ook niet.

mvg
Siebren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04:10

FCC

(jarig!)
Vertel om te beginnen eens welk OS je gebruikt (Windows, Linux, Mac) en welke versie, en hoe je beeldschermen zijn aangesloten (VGA,DVI,HDMI, zoveel keuze).
Heb je misschien net nieuwe software geïnstalleerd die iets overhoop geschopt kan hebben?

Lijkt inderdaad op een software probleem maar zonder (veel) meer info kan men hier niets over zeggen.

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SieBRUM
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-07 16:23
ik gebruik windows, omdat dit topic staat in Windows clients. Het is windows 8. Ik heb dvi en hdmi . alle 2 doen et niet. Nee heb geen software gedownload. is overnight gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Rock
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 09:26

Da Rock

DevOps

Misschien op je beeldscherm de juiste input instellen?

Welk videokaart heb je? en welke driver versie heb je geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klik met rechtermuisknop op start en klik Uitvoeren en plak:

"C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe" C:\WINDOWS\system32\shell32.dll,Control_RunDLL "C:\WINDOWS\system32\desk.cpl"

Wat zie je daar onder "De weergave van uw beeldscherm wijzigen"?