Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Hoofdlettergebruik in tweaker namen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn naam hier op Tweakers is: gryz.

Echter, toen ik jaren geleden mijn account aanmaakte, heb ik toch echt Gryz ingetikt. Met een hoofdletter. Op een dag was die naam veranderd in gryz met een kleine letter. Ik herinner me dat nog, alleen niet precies wanneer. Ik heb toen een half uurtje geprobeerd om er weer Gryz van te maken. Niet gelukt toen, en niet gelukt nu.

Heb ik me dat nu ingebeeld of niet ?
Of was het altijd al gryz met een kleine letter ?

Is er een manier om er voor de zorgen dat mijn naam met een hoofdletter wordt weergegeven ?

Het is natuurlijk geen showstopper-bug. Slechts een cosmetic-bug. Echter, ik erger me er aan. Ik ben van 1916, en in die tijd leerden we nog dat een correcte spelling en correct hoofdlettergebruik belangrijk zijn. :)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:54

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Misschien had je op de frontpage een hoofdletter en op het forum niet, en is er bij de merge een nick met alleen kleine letters overgebleven?
Ik verwacht niet dat dat een bug is maar een feature. Misschien kan je wel een nick-change aanvragen in lieve modjes oid....

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:20
Je hebt je 'voornaam' met hoofdletter ingevuld, maar je account niet. Zie hier de mogelijkheid om het aan te passen: Nickchange regels

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:51

crisp

Devver

Pixelated

Zie hierboven; gewoon een nick-change request doen. Ik zie hier geen bug ;)

Intentionally left blank