Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag mij af of een extra ( sterkere ) batt. aankopen met meer mAh wel veilig voor
het toestel ...
in mijn omgeving klaagt men nogal over de batt. sterkte in s4 mini ,
kheb net nieuw toestel gekocht 199,_ Krefel
ik wou extra batt op eBay.com kopen , handig om op vakantie ...
heeft iemand idee hierover , ?
orgineel of compatibel , zo,n 2500 mAh kost maar 3,50 $ maar ja is dat wel nodig & veilig ?
of toch maar orginal kopen ... ?

Greets,
Anwerp :*)

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Die dingen van ebay voor die prijs hebben nooit de capaciteit die erop staat.
En je wint er dus ook niks mee.
Voor het toestel kan het geen kwaad overigens.

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 20:19
Ik heb voor mij Galaxy S3 destijds een grotere batterij gekocht. Ik geloof dat die batterij wel 3500 mAh was. Ik heb er verder geen problemen er mee gehad.

En inderdaad, zoals Momus al zegt, het scheelt niet heel erg veel. Ik kon er wel iets langer mee, maar het was geen wereld van verschillen. Ondanks de nieuwe batterij wel 1000-1500 mAh meer was.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Diigii schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:35:
Ik heb voor mij Galaxy S3 destijds een grotere batterij gekocht. Ik geloof dat die batterij wel 3500 mAh was. Ik heb er verder geen problemen er mee gehad.

En inderdaad, zoals Momus al zegt, het scheelt niet heel erg veel. Ik kon er wel iets langer mee, maar het was geen wereld van verschillen. Ondanks de nieuwe batterij wel 1000-1500 mAh meer was.
Daar had je ook een ander achterkantje bij? En de batterij was dikker?

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 20:19
Momus schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:38:
[...]

Daar had je ook een ander achterkantje bij? En de batterij was dikker?
Hoe hoger de mAh hoe dikker de batterij. Mijn galaxy S3 was wel dubbel zo dik. Uiteindelijk maar weer terug gegaan naar de standaard batterij. Ik denk als je de 2500 mAh zou nemen dan zal het niet extreem veel schelen.

Bij mijn batterij kreeg ik inderdaad een achterkant erbij. Voor de zekerheid kan je dit nog even controleren bij de verkoper. En misschien staat het wel vermeld op de verkooppagina.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties,
kzal er een bestellen on-line ... een reserve batterij ,
komt wel goed , indien problemen of info meldt ik het hier ...

thx, >:)
Pagina: 1