Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lenovo yoga 2 pro of 3 pro?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop.
De laptop zal voornamelijk voor school (universiteit) en werk worden gebruikt en moet echt jaren mee kunnen.
Mijn vorige laptop (Sony Vaio fit 13a) heeft het helaas wegens een fout met de harde schijf nog geen 6 maand volgehouden.
Is het belangrijk dat de nieuwe laptop minder dan 1.4 kg weegt en een accu heeft die lang meegaat (meer dan 6 uur). De laptop zal voornamelijk worden gebruikt voor het schrijven van verslagen of het maken van presentaties (Word, Powerpoint, Exel). Ook kijk ik graag een film dus dat moet ook kunnen.
Veel games speel ik niet, hoog uit de Sims. De laptop moet ook genoeg geheugen hebben, omdat ik er medische encyclopedieën op kwijt moet kunnen. Het liefst zou ik een laptop hebben die werkt met Windows 8.1. De laptop moet wel stil zijn, en geen herrie gaan maken als ik alleen al een internet pagina open.

Ik heb nu dus gekeken naar de Lonovo yoga pro serie, omdat ik die zowel als laptop en als tablet kan gebruiken. Dit vind ik zelf erg fijn. Nu weet ik alleen niet welk van de twee nou beter is..
Mocht iemand nog een andere laptop weten die dit ook kan en maximaal 1400 euro kost dat sta ik daar natuurlijk voor open.

Alvast bedankt!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2015 16:01 ]

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
Heb je al gekeken naar een Microsoft Surface?

pricewatch: Microsoft Surface Pro 3 Ci5, 8GB, 256GB Zilver

Zou er overigens dan wel een cover bij halen of kijken naar aanbiedingen met cover.

Verder is dit wel iets en ook in je budget:
pricewatch: Lenovo Yoga 2 Pro (13-00164)

[ Voor 5% gewijzigd door weszz op 05-06-2015 15:34 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 15:22
als je budget 1400 euro is.. wellicht dat je ergens een lenovo helix voor die prijs op de kop kunt tikken? wordt bij ons door de buitendienst gebruikt.

• Carnoustie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-11 18:26
Snel naar de winkel en deze pricewatch: Lenovo Yoga 2 Pro (59419078) meenemen... Is prima voor wat je wilt en is voor deze (tijdelijke meen ik) prijs verreweg de meeste "bang for buck" die je gaat vinden.

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-11 19:34
Bij een budget van 1400 euro kan je het beste (IMHO) een variant op deze nemen:

pricewatch: Lenovo ThinkPad Yoga 20CD00EEMH

De Thinkpad Yoga heeft een veel stevigere bouw dan de normale Yoga. Heb hem zelf laatst via de Lenovo website besteld.