Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ben veel met muziek bezig, dus livesets opnemen, en bewerken komt wel aan bod, dat vergt wel wat CPU kracht, dacht ik zo. Ook 8 GB Ram lijkt me niet overdreven dan. Muziek die opgenomen is vanaf vinyl of tape ook bewerken en omzetten naar .FLAC of MP3. Daarnaast veel open schermen met Chrome, en office achtige dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had een budget tussen de 700 en 800 Euro ongeveer in me hoofd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu een goede PC van al weer een jaar of 5 oud, dus er valt niet veel mee over te nemen, dan een extra harde schijf misschien die als download en uitpak station ofzo gebruikt zal wordenl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen specifieke eisen, wellicht een extra geluidskaart, maar die heb ik nu ook niet eerlijk gezegd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur voor speciale merken of types.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen grote bak meer. Er hoeft niet zwaar mee gegamed mee te worden. Het moet dus ook geen hongerige stroomvreter te zijn en wellicht redelijk stil mag wel. Nu lees ik de laatste recensies van de Silencio, dat die toch niet helemaal stil is.
Ga je overklokken?
Nee, ben niet van plan om te gaan overklokken.
Dit had ik zelf verzonnen, en dacht eigenlijk best wel goed in elkaar te steken, maar ja, van jezelf vind je dat al gauw
Zoals gezegd, de Silencio 352 gekozen, omdat het niet een al te grote kast is, en stil, maar de laatste recensies hier op fok geeft toch aan dat de fans die erbij zitten toch niet helemaal stil zijn.
Mijn eerste advies aanvraag topic overigens
Ben veel met muziek bezig, dus livesets opnemen, en bewerken komt wel aan bod, dat vergt wel wat CPU kracht, dacht ik zo. Ook 8 GB Ram lijkt me niet overdreven dan. Muziek die opgenomen is vanaf vinyl of tape ook bewerken en omzetten naar .FLAC of MP3. Daarnaast veel open schermen met Chrome, en office achtige dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had een budget tussen de 700 en 800 Euro ongeveer in me hoofd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu een goede PC van al weer een jaar of 5 oud, dus er valt niet veel mee over te nemen, dan een extra harde schijf misschien die als download en uitpak station ofzo gebruikt zal wordenl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen specifieke eisen, wellicht een extra geluidskaart, maar die heb ik nu ook niet eerlijk gezegd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur voor speciale merken of types.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen grote bak meer. Er hoeft niet zwaar mee gegamed mee te worden. Het moet dus ook geen hongerige stroomvreter te zijn en wellicht redelijk stil mag wel. Nu lees ik de laatste recensies van de Silencio, dat die toch niet helemaal stil is.
Ga je overklokken?
Nee, ben niet van plan om te gaan overklokken.
Dit had ik zelf verzonnen, en dacht eigenlijk best wel goed in elkaar te steken, maar ja, van jezelf vind je dat al gauw
Mijn eerste advies aanvraag topic overigens
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 203,95 | € 203,95 |
| 1 | MSI H97M Eco | € 82,32 | € 82,32 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST4000DM000, 4TB | € 137,25 | € 137,25 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 85,91 | € 85,91 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | LG GH24NSC0 Zwart | € 12,60 | € 12,60 |
| 1 | Seasonic G-series 360 watt | € 56,95 | € 56,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 764,83 | |