Het lukt mij niet om mijn locatievoorziening uit te zetten.Zowel in het snel menu boven als via instellingen / privacy. Zodra ik het uitzet springt het automatisch gelijk weer aan. Wie kan mij helpen??
Verwijderd
dan houdt een bepaalde app hem aan denk ik?
wat heb je op google gevonden
wat heb je geprobeerd
etc
etc
wat heb je op google gevonden
wat heb je geprobeerd
etc
etc
Op google kon ik er niks over vinden 
Er staat bij de instelling locatie eronder "recente locatieverzoeken" com.android.process.system als ik deze aanklik kan ik alleen "cache legen" aanvinken, de rest (gedwongen stoppen, verwijderen, gegevens wissen) zijn allemaal licht grijs en kan ik niet aanvinken.
Bij "locatieservices" staat locatiegeschiedenis google, deze heb ik al op off gezet.
Er staat bij de instelling locatie eronder "recente locatieverzoeken" com.android.process.system als ik deze aanklik kan ik alleen "cache legen" aanvinken, de rest (gedwongen stoppen, verwijderen, gegevens wissen) zijn allemaal licht grijs en kan ik niet aanvinken.
Bij "locatieservices" staat locatiegeschiedenis google, deze heb ik al op off gezet.
Heb je het programma flitsmeister draaien? Dan gaat hij ook weer aan.Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:57:
Op google kon ik er niks over vinden