Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Beste mede-Tweakers,

De afgelopen 2 weken hebben wij helaas niet meer kunnen printen omdat onze Epson Stylus SX115, die nu al 6 jaar oud is, niks doet als je, bv. via Word, een bestand wil afdrukken. Normaal werkt dit natuurlijk wel maar nu krijg je gewoon geen gehoor meer van de printer.

We hebben de kabels al even opnieuw erin gedaan, de cartridges zijn vervangen en helemaal nieuw en toch is er iets mis. Ik heb kunnen uitvinden dat het waarschijnlijk een communicatiefout tussen de computer en printer is omdat, als ik via de Epson interface op de computer, de spuitkanaaltjes laat controleren (dit doet de printer door een papier met sample te printen) ik een melding krijg waarin wordt gezegd dat er een communicatiefout is waardoor de opdracht niet kan worden voltooid. Iemand een idee of oplossing waardoor we deze printer de stort kunnen onthouden? (En het is natuurlijk ook zonde van de €60 aan nieuwe cartridges :/)

Alvast bedankt! :)

Mvg,

Bart-Jan

PS: Domme ik ben natuurlijk weer vergeten de titel af te maken. Weet iemand hoe ik deze verander of zou een moderator deze naar 'Epson Stylus SX115 communicatiefout?' kunnen veranderen?

[ Voor 8% gewijzigd door caesar1000 op 04-06-2015 23:29 ]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"