Toon posts:

Windows 10 Update Knop Verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 953 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers & Coders? 8)7 , heb net even een .bat bestandje gemaakt waar je de windows 10 reservatie uitschakelt tot de volgende opstart beurt. Ik wou namelijk niet de kb update verwijderen & dit is gewoon simpel weg een "task killer"

Hier is een VIDEO Hoe je Het Gebruikt etc... (Is wel in het engels!)
Hier is de DOWNLOAD

Als je "Denkt" het een virus is Bekijk de Source v/h Batch bestand of Download Het Niet _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 04-06-2015 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wat is er mis met het aanpassen en verbergen van de knop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat dat niet kan? Ding verdwijnt pas als je de update verwijdert.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is er mis met dit bestandje ipv het aanpassen & verbergen?
FreshMaker schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:49:
Wat is er mis met het aanpassen en verbergen van de knop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lezen helpt soms... :P
Raven schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:50:
Dat dat niet kan? Ding verdwijnt pas als je de update verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Hmm
Moet dan straks eens kijken, ik heb hem op verbergen gezet, en toen verdween hij.

Misschien dat ie stiekem terug gekomen is dan ....
( nu niet thuis )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:54

DukeBox

loves wheat smoothies

Idd verbergen werkt prima.. de schedule verwijderen ook.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hij is verborgen maar de task blijft nog lopen :)
FreshMaker schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:52:
Hmm
Moet dan straks eens kijken, ik heb hem op verbergen gezet, en toen verdween hij.

Misschien dat ie stiekem terug gekomen is dan ....
( nu niet thuis )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gewoon even notification area aanpassen en 'Hide GWX' (Get Windows 10) en klaar geen icoontje meer.. Of inderdaad gewoon even de KB deinstalleren.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
prutser001 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:54:
Gewoon even notification area aanpassen en 'Hide GWX' (Get Windows 10) en klaar geen icoontje meer.. Of inderdaad gewoon even de KB deinstalleren.
dit, dus

Maar als er mensen jouw bestand gebruiken willen, dan is daar niets mis mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nee dat maakt me ook niets uit, ik heb hier 7 systemen draaien en ja dat W10 icoontje irriteert me :P

Ik ben alleen benieuwd wat er gebeurt als je met 1 email adres meerdere apparaten 'reserveert' ik heb het nog niet geprobeerd maar ja ben nieuwsgierig :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
prutser001 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:57:
Nee dat maakt me ook niets uit, ik heb hier 7 systemen draaien en ja dat W10 icoontje irriteert me :P

Ik ben alleen benieuwd wat er gebeurt als je met 1 email adres meerdere apparaten 'reserveert' ik heb het nog niet geprobeerd maar ja ben nieuwsgierig :P
Vooralsnog niets, ik heb het op 3 pc's ingevuld, en nergens vermelding dat het al een keer gebruikt was.
Het hele reserveren verhaal is imo nogal overhyped, tegen die tijd kun je de iso downloaden en wss installeren met de 7 en 8.x key

Dat icoontje mag van mij ook wel gewoon weg ... daar niet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag me af wat er gebeurt als je win7 ge torrent hebt inb4 je de update reserveerd haha
FreshMaker schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:00:
[...]

Vooralsnog niets, ik heb het op 3 pc's ingevuld, en nergens vermelding dat het al een keer gebruikt was.
Het hele reserveren verhaal is imo nogal overhyped, tegen die tijd kun je de iso downloaden en wss installeren met de 7 en 8.x key

Dat icoontje mag van mij ook wel gewoon weg ... daar niet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

DukeBox schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:53:
Idd verbergen werkt prima.. de schedule verwijderen ook.
Schedule verwijderen had ik geen rechten voor :? , met het enige (admin-)account op de pc.
prutser001 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:54:
Dat kan niet als je die op standaard alles weergeven hebt staan, dan kun je een individuele icon niet verbergen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:01:
ik vraag me af wat er gebeurt als je win7 ge torrent hebt inb4 je de update reserveerd haha

[...]
ook daar gaan we achter komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je mag het voor me testen 28/29 juli weten we het O-) ?
FreshMaker schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:02:
[...]

ook daar gaan we achter komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
mijn adblocker wil niet voorbij de ad.fly pagina ....

er zijn betere manieren om iets beschikbaar te stellen ....

en tegen die tijd heeft Vinny ook wel een X versie klaar ;)

[ Voor 23% gewijzigd door FreshMaker op 04-06-2015 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat jij het bent... https://mega.disney.nl/#!...t5fpTUQ8EVQQQXp8OFqCyDKbo
FreshMaker schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:04:
mijn adblocker wil niet voorbij de ad.fly pagina ....

er zijn betere manieren om iets beschikbaar te stellen ....

[ Voor 1% gewijzigd door Lustucru op 04-06-2015 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat is er mis met de inhoud van de .bat hier tussen
code:
1
[code][/]
te plaatsen ipv vage links te plaatsen? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Raven schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:07:
code:
1
[code][/]
.
ad.fly genereert revenue, dus bij veel click's krijgt de uploader een paar centen toegewezen.

Vandaar dat mijn addblocker die standaard tegenhoudt

[ Voor 5% gewijzigd door FreshMaker op 04-06-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
prutser001 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:57:

Dat gaat gewoon werken, mijn WP toestel, mijn Surface Pro en 1 van mijn pc's draaien allemaal met hetzelfde account en hebben allemaal een eigen licentie. Dat is juist de bedoeling om de boel enigszins met elkaar te verbinden, zo kunnen personalisaties ook worden overgezet naar je andere devices.

De reserving gaat ook voor de minder legale versies werken, dat heeft Microsoft al een tijdje terug aangegeven... het blijft alleen een minder legale versie. Je zal alleen vrijwel zeker gezeur krijgen met het activeren en/of genuine zijn aangezien de gebruikte methode van de vorige windows vrijwel zeker niet op de nieuwe zal gaan werken... maar upgraden kan je.

Overigens third party tools of registry aanpassingen die het icoon verwijderen zo even adviseren om te gebruiken terwijl er ook andere veel veiligere methodes bestaan... tja... zoals aangegeven gewoon het icoon verbergen of de update deinstalleren. Net zoveel of zelfs minder moeite dan het gebruik van een tooltje waarvan de gemiddelde gebruiker niet eens weet wat het uithaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vage Links? mega.co.nz is gemaakt door de eigenaar van megaupload gemaakt kim dotcom?
en adf.ly is url shortner ;)
Raven schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:07:
code:
1
[code][/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
En helaas is het eenmalig, bij elke restart moet je de bat weer zelf starten, of zelf een schedule aanmaken die een andere schedule kille'd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:11:
Vage Links? mega.co.nz is gemaakt door de eigenaar van megaupload gemaakt kim dotcom?

[...]
Ja en? :P Niet iedereen gaat zomaar bestandjes downloaden, als je de inhoud nu hier plaatst kunnen we tenminste zelf zien wat het precies doet ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Bloated tooltje is bloated O-)
Zeker als je bedenkt dat het alleen:
TASKKILL /F /IM "GWX.exe"

Doet en verder 19 overbodige regels heeft om o.a. wat reclame te maken, na de ad.fly.......

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:11:

[...]
Nu begin je je in een gat te praten ;)

Kim Dotcom is nou niet echt van onbesproken gedrag ....
Mega is een relatief goede dienst, maar ga niet zeggen dat hij zo goed en heilig is .. de man wil ook gewoon een rijke boterham verdienen aan de 'argeloze' internetter :)

en ad.fly is niet zomaar een shortener, bit.ly is dat wel, zonder teveel add's en andere dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

RGAT schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:13:

Doet en verder 19 overbodige regels heeft om o.a. wat reclame te maken, na de ad.fly.......
Dan doet ie niet genoeg, dat is niet het enige GWX proces dat ik voorbij heb zien komen in taakbeheer.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
of je doet niet moeilijk kijk naar mijn video op youtube of kijk naar de source van het .bat bestand jeez
heb 2.5k subs dus zou echt niet gaan klooien
Raven schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:13:
[...]

Ja en? :P Niet iedereen gaat zomaar bestandjes downloaden, als je de inhoud nu hier plaatst kunnen we tenminste zelf zien wat het precies doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dit doen youtubers nu eenmaal ;)
RGAT schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:13:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:19:

[...]
Tijd dat er een paar in de sloot springen dan ..... :+
Dat de meeste maar volgen ;)

Sorry, maar dit is een totaal onwaardig tweakers topic, valt gewoon onder spam en misleiding.

Dat je dat lekker onder je yt-vee verspreidt, maar het zou me duidelijk lijken dat er commentaar op zou komen hier op GOT ....

edit :
reported als spam .....

[ Voor 4% gewijzigd door FreshMaker op 04-06-2015 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online

[...]
Tja, 25 bytes aan daadwerkelijk nuttige commando's (eentje...) en 535 bytes aan:
title Created By: www.youtube.com/CrystallizedCrew
echo Created By CrystallizedCrew Subscribe To Me @ www.youtube.com/CrystallizedCrew

Dat het op Youtube erom draait zoveel mogelijk views te genereren betekent toch niet dat we dat soort toestanden hier op Tweakers moeten verwachten?... Zoals eerder gezegt en zoals je ook hier ziet kan het prima tussen [cmd] tags direct op het forum, zonder ad.fly spamlink die terecht al door adblockers wordt opgepikt, en zonder allerlei poespas over een of ander Youtubekanaal waar niemand hier om vroeg ;)
Staat niet voor niets in de forumregels dat spam verboden is, en dit is eigenlijk gewoon verkapte spam ;)

Als ik dan wat verder kijk naar o.a. je profiel en zie dat dit je enige topic is, valt wel heel snel te zeggen dat het puur om je youtube account promoten gaat, iets met community en niet doelgroep...

[ Voor 9% gewijzigd door RGAT op 04-06-2015 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wil je het niet download je het niet simpel, niet zeuren... je hebt in de source gekeken en je ziet zelf dat het doet wat die moet doen, het kilt de process GWX.exe
RGAT schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:22:
[...]

Tja, 25 bytes aan daadwerkelijk nuttige commando's (eentje...) en 535 bytes aan:
echo Created By CrystallizedCrew Subscribe To Me @ www.youtube.com/CrystallizedCrew

Dat het op Youtube erom draait zoveel mogelijk views te genereren betekent toch niet dat we dat soort toestanden hier op Tweakers moeten verwachten?... Zoals eerder gezegt en zoals je ook hier ziet kan het prima tussen [cmd] tags direct op het forum, zonder ad.fly spamlink die terecht al door adblockers wordt opgepikt, en zonder allerlei poespas over een of ander Youtubekanaal waar niemand hier om vroeg ;)
Staat niet voor niets in de forumregels dat spam verboden is, en dit is eigenlijk gewoon verkapte spam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dan ben je gewoon echt triest
FreshMaker schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:22:
[...]

Tijd dat er een paar in de sloot springen dan ..... :+
Dat de meeste maar volgen ;)

Sorry, maar dit is een totaal onwaardig tweakers topic, valt gewoon onder spam en misleiding.

Dat je dat lekker onder je yt-vee verspreidt, maar het zou me duidelijk lijken dat er commentaar op zou komen hier op GOT ....

edit :
reported als spam .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

offtopic:
Er bestaat zoiets als een wijzig-bericht knop, misschien een idee om die eens te gaan gebruiken ipv je postcount extra te verhogen ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:26

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wat ik heb gedaan:
- Autoruns gedownload: https://technet.microsoft...ysinternals/bb963902.aspx
- Filter op "GWX" en alles wat daaronder valt verwijderd

Klaar. Geen batch files met ads nodig 8)7

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:25:
wil je het niet download je het niet simpel, niet zeuren... je hebt in de source gekeken en je ziet zelf dat het doet wat die moet doen, het kilt de process GWX.exe

[...]
Waarom niet zeuren? Er bestaan betere en minstens zo makkelijke oplossingen voor dan dit stukje spam... in de taskbar verbergen of gewoon updaten uninstallen en update verbergen... bij het laatste ben je er echt vanaf, geen schedule etc.

Aub anderen niet uitmaken voor triest... je toont daarbij niet bepaald stijl, je biedt iets aan wat je duidelijk zelf hebt gefabriceerd maar je doet vervolgens nogal onvriendelijk. Plus je aanmelden puur voor het aanbieden van deze tool... ehh over triest gesproken? Je bent hier op tweakers, de gemiddelde gebruiker is hier toch wat slimmer dan de youtube bezoekers. Het hoort hier niet thuis...

[ Voor 6% gewijzigd door MicGlou op 04-06-2015 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 15:52

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:01:

[...]
Microsoft had volgens mij eens gezegd dat gebruikers van illegale win7 en 8 installaties ook in aanmerking komen voor de gratis upgrade :)

ahja:
http://www.windowscentral...g-pirated-version-windows

Het kán dus inderdaad, maar dat veranderd het dus niet in een legale licentie :)

Maar goed, je kan voor 30 euro een win7 licentie halen, mocht je windows draaien dan is er dus eigenlijk niet echt een reden om dat illegaal te doen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door BaRF op 04-06-2015 21:33 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oh en puur om mijn youtube kanaal te promoten.. is het niet meestal normaal dat je ergens moet beginnen? je kan moelijk gelijk 1 post maken en er voor zoorgen dat je post count op 2 of 20 staat..
Ook ivm het promoten voor youtube.. ik heb dit bestandje toch gemaakt dan is het toch niet vreemd dat "ik" er graag een link in wil plaatsen |:(
RGAT schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:22:
[...]

Als ik dan wat verder kijk naar o.a. je profiel en zie dat dit je enige topic is, valt wel heel snel te zeggen dat het puur om je youtube account promoten gaat, iets met community en niet doelgroep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:26

Mavamaarten

Omdat het kan!

Sorry, maar jouw bestandje is nu niet echt iets om erg trots op te zijn, laat staan om geld aan te verdienen via adf.ly. Dat soort links zijn hier sowieso niet toegestaan, dus is het logisch dat je tegenwind krijgt van de community hier.

Een task killen kan iedereen hier op tweakers.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bij mijn weten had ik al een account gemaakt een x aantal weken geleden en toen een advertentie gemaakt in v&a, het onvriendelijk gedrag komt misschien door mensen die overal negatief over moeten zeuren.. het is idd mijn eerste post dus denk je dat ik gelijk weet hoe alles werkt & ik heb toch de direct link gegeven v/d download na hij zij dat adf.ly niet deed met zijn adblocker
MicGlou schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:30:
[...]

Waarom niet zeuren? Er bestaan betere en minstens zo makkelijke oplossingen voor dan dit stukje spam... in de taskbar verbergen of gewoon updaten uninstallen en update verbergen... bij het laatste ben je er echt vanaf, geen schedule etc.

Aub anderen niet uitmaken voor triest... je toont daarbij niet bepaald stijl, je biedt iets aan wat je duidelijk zelf hebt gefabriceerd maar je doet vervolgens nogal onvriendelijk. Plus je aanmelden puur voor het aanbieden van deze tool... ehh over triest gesproken? Je bent hier op tweakers, de gemiddelde gebruiker is hier toch wat slimmer dan de youtube bezoekers. Het hoort hier niet thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:26:
dan ben je gewoon echt triest [...]
Dan toch maar met een reactie vereren ....

Het is gewoon TEGEN de regels ...

Het algemeen beleid #verbodenspam

Maar goed, succes er mee, het HAD een mooi topic met constructieve tips KUNNEN worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:37:
oh en puur om mijn youtube kanaal te promoten.. is het niet meestal normaal dat je ergens moet beginnen? je kan moelijk gelijk 1 post maken en er voor zoorgen dat je post count op 2 of 20 staat..
Ook ivm het promoten voor youtube.. ik heb dit bestandje toch gemaakt dan is het toch niet vreemd dat "ik" er graag een link in wil plaatsen |:(

[...]
Omdat de methode waarop je het doet nogal stinkt... doe dan een flyer oid in het zip bestand, maar het bestand zelf vervuilen met spam ruikt naar troep. Buiten dat het een volledig onnodige tool is... je promoot jezelf daarmee helemaal niet zo best, je zet jezelf eerder een beetje voor paal, zeker op een forum als dat van Tweakers.

En als jij jezelf wil promoten, dan moet je toch eens een beetje aan je communicatie gaan werken... je bent nogal onvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okey, ik zal dan het maken in c++ of c# met nog veel meer andere dingen als je daar blijer van wordt..
Mavamaarten schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:40:
Sorry, maar jouw bestandje is nu niet echt iets om erg trots op te zijn, laat staan om geld aan te verdienen via adf.ly. Dat soort links zijn hier sowieso niet toegestaan, dus is het logisch dat je tegenwind krijgt van de community hier.

Een task killen kan iedereen hier op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:37:
[...]
Vind ik wel.
Got is een plek om elkaar te helpen, kennis te delen en een stukje ontspanning. Niet voor verkapte reclame-uitingen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
Zullen we nou maar gewoon op de modjes wachten voordat het echt uit de hand loopt?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-10 06:41

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:48:
Hey Tweakers & Coders? 8)7 , heb net even een .bat bestandje gemaakt waar je de windows 10 reservatie uitschakelt tot de volgende opstart beurt. Ik wou namelijk niet de kb update verwijderen & dit is gewoon simpel weg een "task killer"

Hier is een VIDEO Hoe je Het Gebruikt etc... (Is wel in het engels!)
Hier is de DOWNLOAD

Als je "Denkt" het een virus is Bekijk de Source v/h Batch bestand of Download Het Niet _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://www.designindelft.nl/wp-content/uploads/2014/10/spam-can.jpg

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RGAT schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:43:
Zullen we nou maar gewoon op de modjes wachten voordat het echt uit de hand loopt?...
/me meldt zich...
Sorry, maar dit is gewoon spam. Ik beplak jouw huis ook niet met reclamebiljetten, laat ons forum dan ook met rust. :z

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Verplicht leesvoer voor sommige posters hierboven:

Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Samengevat: reageer on topic of reageer niet. Plaats een topicreport maar laat het topic met rust.

edit:
En Nme moet niet dwars door mijn slotjes heen posten. :(

[ Voor 80% gewijzigd door Lustucru op 04-06-2015 22:13 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.