Allereerste post van een jonge tweaker(14)
, wees daarom kritisch voor een eventueel volgende post
Laat ik maar direct beginnen. Ik zit al een tijdje met eigenlijk 2 ideeën in mijn hoofd, maar ik weet niet 100% zeker of deze uitvoerbaar zijn, daarom mijn vraag of de volgende ideeën uitvoerbaar zijn.
1. Popcorn time. Ik kijk vaak films op popcorn time met vrienden (of vriendinnen
) en vind het toch altijd een gedoe om de hele tijd kabeltjes te verwisselen en monitors te verschuiven. Daarom wil ik graag een raspberry pi gebruiken als vast Home Theatre PC. Mijn vraag is nu: kan ik popcorn time gewoon op mijn raspberry pi installeren nadat ik Ubuntu mate heb geïnstalleerd?
2. Steam in-home Stream client Dit idee zit pas sinds vandaag in mijn hoofd. Ik denk dat dit idee de minste kans van slagen heeft. Wat ik dus wil doen is streamen vanaf mijn PC naar de raspberry pi om zo beneden op de TV SP-spellen te spelen.
Ik hoor het graag van de tweakers met wat meer ervaring dan mij
Groetjes,
Laat ik maar direct beginnen. Ik zit al een tijdje met eigenlijk 2 ideeën in mijn hoofd, maar ik weet niet 100% zeker of deze uitvoerbaar zijn, daarom mijn vraag of de volgende ideeën uitvoerbaar zijn.
1. Popcorn time. Ik kijk vaak films op popcorn time met vrienden (of vriendinnen
2. Steam in-home Stream client Dit idee zit pas sinds vandaag in mijn hoofd. Ik denk dat dit idee de minste kans van slagen heeft. Wat ik dus wil doen is streamen vanaf mijn PC naar de raspberry pi om zo beneden op de TV SP-spellen te spelen.
Ik hoor het graag van de tweakers met wat meer ervaring dan mij
Groetjes,