Verwijderd

Topicstarter
hallo

vandaag nieuw scherm gekocht een 27 inch van aoc type AOC G2770PQU nu schakel ik hem net aan mijn pc met behulp van een dvi kabel die in de doos zat echter heb ik het probleem als hij zwart moet tonen komen er rode fijne strepen te voorschijn.
nu naar een uur en half zoeken wat het is nog niet gevonden pfffff
dus nu vraag ik jullie om hulp aan wat zou het kunnen liggen mijn vorig scherm was ook aangesloten met een dvi die had ik vervangen omwille van grote vorig scherm was een 24 inch
ik weet niet of het er toe doet maar de grafische kaart is een asus r9 280 strix oc3gb
alvast hopend en dankend voor jullie reacties/hulp

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2015 19:53 ]

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Je hebt het scherm met DVI/HDMI/Displayport aangesloten en nog steeds rode strepen?
Als je het oude scherm weer aansluit, heb je de strepen dan ook, zo nee dan is je scherm waarschijnlijk stuk en kan je terug naar de winkel helaas.

Fixing things to the breaking point...

Verwijderd

Topicstarter
Neen niet aangesloten met hdmi/displayport enkel gebruik gemaakt van dvi zoals vorig scherm enkel de dvi
bij kleuren doe hij het niet enkel bij zwart
Vorig scherm normaal niet die ging nog perfect voor als ik door ging naar de winkel dus denk niet dat hij zulke strepen nu zou vertonen.
Vorig scherm was wel een dvi-d (single link) nu een annsluiting met dvi-d (dual link)

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Naja met DVI-D is als het goed is het signaal digitaal, dus foute bekabeling etc. en je hebt geen beeld, dus als je oude scherm het wel goed doet werkt je videokaart dus prima maar is het nieuwe scherm gewoon defect.

Fixing things to the breaking point...