Toon posts:

Javascript Counter - PHP/HTML

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik loop de gehele dag al tegen een probleem aan met mijn php code.

Ik heb een bestand genaamd countdown.php. Daar zit javascript code in gecombineerd met HTML code. Als ik deze pagina laadt dat wordt er netjes een counter weergeven die ook netjes zijn werk uitvoert met behulp van javascript.

Nu ben ik bezig in een ander PHP bestand die zich in de exact zelfde directory bevindt als het countdown.php bestand.

Binnen dit bestand doe ik:
include 'countdown.php';

Nu wordt de gehele inhoud van de pagina wel getoond incl. opmaak, maar werkt het script niet....

Doe ik iets fout? Ja dat doe ik maar wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:30

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

die vraag zal niemand kunnen beantwoorden zonder enige verdere informatie...

krijg je een javascript foutmelding of een PHP foutmelding?
hoe ziet de gegenereerde HTML-source eruit en bevat die andere pagina bv andere scripts en/of libraries die een conflict kunnen opleveren (bv het overschrijven van een eerdere onload-event)..?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:30
Mijn glazen bol zegt dat je géén volledig html document in een ander kunt invoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik krijg totaal geen melding.

De website betreft:
http://iproject42.icasites.nl/functions/countdown.php

Dit is het werkende bestand en tevens ook het enigste bestand over de gehele website die gebruik maakt van uberhaubt javascript.

Op de homepage heb ik een php file geinclude die meerdere malen wordt geladen. De betreffende PHP file heeft het countdown.php weer op zijn beurt geinclude. Uiteindelijk zijn de widgets op de homepage:

iproject42.icasites.nl

Er wordt dus meerdere malen het zelfde countdown.php bestand geladen.
Als het nog onduidelijk is, mijn excuses en dan hoor ik dat graag.

EDIT: op dit moment is de include er tijdelijk uitgehaald.
Op de homepage zie je iig normaliter bij ieder getoonde product netjes dezelfde countdown-meter zoals bij de bovenstaande URL, maar staan de meters gewoon op 00-00-00-00 en loopt de timer niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2015 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dus je laadt tig keer jQuery in en tig keer dezelfde countdowncode die vervolgens meermaals applied wordt op alle elementen met een countDown-class en vraagt je vervolgens af waarom het fout gaat?

Ga eens gewoon debuggen. Als er iets fout gaat met je javascript dan geeft je browser daar gewoon melding van, inclusief waar dat gebeurt.

Bovendien geef je gewoon nog steeds geen info. Je laat namelijk niet de pagina zien waar alles included wordt. Je geeft een stuk werkende code, zegt dat die op een andere pagina meermaals included wordt, noemt vervolgens je homepage (die die pagina niet includet...) en geeft verder nul info over wat je nu eigenlijk zelf al gedaan hebt om te debuggen.

Ik ga je topic dan ook sluiten. Als je een topic kan openen dat wel rekening houdt met De Quickstart dan kan dat, maar in deze vorm kunnen we je niet helpen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.