K6-2+ kopen geen probleem !!!!

Pagina: 1
Acties:

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-07 16:29

Ridge

From the Bold & the Beauti

Topicstarter
in de US kan je hem gewoon kopen bij www.vegapc.com

kijk maar:

(reply)

Hi
Yes is true we do have them in stock.
the price for the cpu is wrong on the web site and it sales @ 89.95 usd
To order just call 1877 893 VEGA
VEGA

(question)

Dear VEGAPC,

I read on a Forum of www.motherboard.org that you sell AMD K6-2+ processors. I love to order one if it is possible.Could you please tell me the price, model, mhz, freight costs ??? Here is the link of that article: http://motherboards.org/ubb/Forum1/HTML/000935.html
Thank you in advance. Ridge

no problemo.

Nou als die k6-2+ de 600 hit wordt tie van mij !!!!!.

Ridge

ik wilde het ff posten

:)

www.tradealliance.nl

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Volgens mij is het een grap... ;)

Nergens is oficieel te vinden dat ze voor de desktop beschikbaar zijn....
Je kan die mobiles wel in je desktop pc'tje stoppen, Maar dan toch , is het geen officele desktop proc ;)
Of loop ik nu te zeiken ??? :)

Maar als het waar is ;) Dan komt er geen duron maar dan blijft het lekker ss7 met een k6+ der op :) :) :) :) :)

SS7 ROELEERT ;)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:45

4POX

Everybody is wired

Ik wil juist wel een duron.. Omdat de FPU van de k6-2 bagger is.. En je kunt leuk 3dnow uitbreiden en 128 kB ondie l2 cache indrukken.. Maar dat doet mij niets meer...

de k6+ blijft een k6-3.. Alleen iets anders...

En het mooie van de duron is dat ik op de mamaplank zo weer kan uitbreiden naar een thunderbird.. Alleen ik w8 op een goed socketA moederbord... ASUS of ABIT...

AKA Rinkel weblog

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:08
Inderdaad, als er een 600MHz (of hoger) variant komt, koop ik 'm zeker!!!

Verwijderd

Mwhoah een eitje bakken tijdens het computeren lijkt me wel wat. :P Mijn k62-300 wordt niet warm genoeg nl :(

Verwijderd

ik heb net gebeld met die lui daaro. Ze verkopen niet naar europa. Zre waren erg verbaasd dat ik voor 1 stuks belde trouwens (echt geen geintje). Maar ze zeiden dat als je er 1000 of zo nodig hebt er wel iets te regelen is. Dus als iemand hier een winkel heeft of zo bel naar

Hi
just dial 1 215 330 0278

hermanb wrote:

> > Hi
> > we do have k6-2+ but only in 500 mhz
> > we do shipp to europe.
> > VEga
>
> I would like to buy one, how can I purchase one? I cannot find it on
> your site?
>

ik wil er twee! Eindelijk mijn k6 450 zo snel als een celeron! en dat voor 200 piek zonder nieuw moederbord!

Verwijderd

en mijn icq is 14951440 voor als een handelaar seriues gaat proberen

hermanb

Verwijderd

Ik ben ook reuze geintereseerd omdat ik hier nog een Pc heb met een Epox Mvp3 mobo met nu een AMD 350 @ 366/380.

Ik zat te denken aan de OC-shop? ? die halen zo vaak spullen uit Amerika!, misschien dat ze hier ook wel wat leuke markt in zien....
Pagina: 1