Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 677220

Topicstarter
Hallo allemaal,

Het probleem begon allemaal gister avond. Gisteravond was ik aan het gamen en me internet leek sloom. Ik dacht slim te zijn en ik reset me modem. Ik heb per ongelijk mijn modem gereset naar de factory default. Nu werkt mijn wifi van mijn playstation 4 niet meer, ik krijg de foutmelding NW 31201-7 (Cannot connect to the server.). Dus ik ben sindsdien aan het klooien met de modem. De repeater van mijn internet werkt ook niet meer. Ik moet deze namelijk opnieuw instellen. Heeft een van jullie een idee hoe ik dit moet maken.

Met vriendelijke groeten

P.S. Ik heb trouwens het modem Genexis hybrid live titanium-44
Ik heb deze post ook in spielerij problemen en vragen gezet ik wist niet precies waar dit onderwerp bij hoort het probleem is namelijk het modem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 432173

Ik vermoed dat je modem een modem-en-router-in-een-toestel is? Dan heb je met de reset ook de instellingen van je draadloos internet gereset, dus SSID (=de naam van je netwerk) en je wachtwoorden.

Kan je aangeven bij welke provider je zit en fabrikant + typenummer van je modem. Dan kunnen we je wel verder helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Ik denk dat je opnieuw je wachtwoord moet invullen omdat deze ook gereset is. Ik weet niet of je ooit je de ''naam'' van de router heb veranderd en het wachtwoord. Maar wanneer je ps4 gebruikt maakt van de wifi net als je repeater moet je waarschijnlijk het wachtwoord dus opnieuw invullen. Apparaten die gebruik maken van lan hebben hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 432173 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:35:
Ik vermoed dat je modem een modem-en-router-in-een-toestel is? Dan heb je met de reset ook de instellingen van je draadloos internet gereset, dus SSID (=de naam van je netwerk) en je wachtwoorden.

Kan je aangeven bij welke provider je zit en fabrikant + typenummer van je modem. Dan kunnen we je wel verder helpen
Bedankt voor de snelle reactie,

Wij zijn aangesloten bij trined. De fabrikant is genexis (genexis.eu). Ik kijk nu op het modem en daar staat veel informatie op, welke is het typenummer?

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 677220 op 04-06-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Galinsky schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:35:
Ik denk dat je opnieuw je wachtwoord moet invullen omdat deze ook gereset is. Ik weet niet of je ooit je de ''naam'' van de router heb veranderd en het wachtwoord. Maar wanneer je ps4 gebruikt maakt van de wifi net als je repeater moet je waarschijnlijk het wachtwoord dus opnieuw invullen. Apparaten die gebruik maken van lan hebben hier geen last van.
De repeater moet ik alleen opnieuw instellen, de playstation 4 wil helemaal niets meer doen qua internet. Ik heb geprobeerd internet te krijgen met lan en met wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Geef eerst maar eens wat informatie, zoals type router/modem, wat de 'repeater' is enz.

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Lijkt me wel voor de hand liggend dat hij even zijn modemrouter opnieuw moet instellen met het oude ssid en pasword

af alle saanpassen een de default/nieuwe settings

[ Voor 18% gewijzigd door Fish op 04-06-2015 17:16 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een vriend van me vader opgebeld en die heeft mij geholpen. Het is opgelost. Toch bedankt voor jullie tijd
Pagina: 1