wat is het nu 60/150 of 30/50 voor sg

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• l.d._
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-01 19:02
nu is SG weer weg bij me en op tweakers fronpage staat toch echt
Hoe zit dat met 30/50 en 60/150?
30/50 is voor SG van toepassing: je moet dan 30 dagen geregistreerd zijn op GoT en 50 postings hebben geplaatst in de techforums. Indien je aan beide voorwaarden voldoet, menen we dat een extra (niet nerd ) forum ter ontspanning aangeboden kan worden (een extra privilege). Zorg ervoor dat het privilege niet wordt misbruikt. 60/150 slaat dus op 60 dagen EN 150 posts. Hiermee hopen we het niveau in de Huiskamer redelijk te kunnen handhaven zonder dat het "Huiskamer-only leden" aantrekt voor de leuke huiskamersfeer alleen, het is namelijk bedoeld voor GoTters.
maar in mededelingen op GOT
Huiskamer.
Om de grote vraag naar ondefinieerbare topics en overbodige topics (zoals die op SG voorkwamen) is besloten om de Huiskamer in te richten. Om toegang te krijgen zijn net als SG bepaalde toegangsvoorwaarden nodig, namelijk 60/150. Een user moet dus 60 dagen op GoT geregistreerd zijn EN 150 (of meer) reacties hebben geplaatst op de techfora (niet GC-fora dus).
Is er geen regel van te maken voor mensen die al langer dan 1 jaar geregistreed zijn zonder meer in SG en HK kunnen al is het alleen om te lezen
Posten doe ik niet zo veel maar lees wel alles en nu ik ook weer een aantal post's kwijt ben door de crash duurt het weer een poosje als je normale zinnege antwoorden wil geven en niet gewoon op de 150 wil komen.

als je niks te doen hebt doe het dan niet hier

Verwijderd

mee eens !

of een half jaar is ook al genoeg lijkt me

Verwijderd

Goed idee! Maar ik denk niet dat het erdoor komt. Maar 1 jaar is iig wel een goede tijd

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ja 1 jaar ik vote voor (helaas hier niks in te brengen maar goed :+ )

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees de andere topics in LA ff door zeg.. Alsof hier nog niet genoeg over gediscussieerd wordt :Z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

[topic=161551]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.