Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Heb veel gespaard en gewerkt en de pc is puur voor mijn hobby! Zal er uiteraard ook op gaan studeren en werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max is 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neem alleen muis en toetsenbord mee. Eventueel vervangbaar maar dat zal ik later doen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vooral sterke CPU, sterke GPU en een SSD. Heb nog nooit een SSD gehad dus ik kan me voorstellen dat het verschil in snelheid fantastisch zal aanvoelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel & Nvidia. Antec vind ik een aardig merk voor behuizing. Voor de rest Samsung ook fan van. Slechte ervaringen met AMD videokaarten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik houd niet van een al te grote case. Full tower dus liever niet. Ik houd erg van een stille PC. Energieverbruik is voor mij niet zo belangrijk. + Ik houd van een 'clean' uiterlijk. Over the top case is voor mij onnodig.
Ga je overklokken?
Nee.
Game PC exclusief randapparatuur
17:21
Alle hulp is welkom!!!
Voornamelijk gamen. Heb veel gespaard en gewerkt en de pc is puur voor mijn hobby! Zal er uiteraard ook op gaan studeren en werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max is 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neem alleen muis en toetsenbord mee. Eventueel vervangbaar maar dat zal ik later doen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vooral sterke CPU, sterke GPU en een SSD. Heb nog nooit een SSD gehad dus ik kan me voorstellen dat het verschil in snelheid fantastisch zal aanvoelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel & Nvidia. Antec vind ik een aardig merk voor behuizing. Voor de rest Samsung ook fan van. Slechte ervaringen met AMD videokaarten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik houd niet van een al te grote case. Full tower dus liever niet. Ik houd erg van een stille PC. Energieverbruik is voor mij niet zo belangrijk. + Ik houd van een 'clean' uiterlijk. Over the top case is voor mij onnodig.
Ga je overklokken?
Nee.
Game PC exclusief randapparatuur
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,95 | € 180,95 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 378,90 | € 378,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Fractal Design CORE 2300 | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,34 | € 11,34 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |