Automatisch antwoord op form entry met Outlook

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Beste Tweakers,

Ik heb een website (gebouwd met een pakket, zelf geen/weinig toegang tot de code), waarbij ik een mail krijg als er een formulier ingevuld is. In dit formulier geeft iemand zijn e-mailadres in.
Het formulier wordt naar mij gemaild, en wordt verzonden vanaf een no-reply adres (noreply@blabla.nl), het reply-to adres, is het emailadres dat ingevuld is.

Het vreemde is, dat wanneer ik handmatig op Reply klik als ik de mail geopend heb, dat hij wel naar het ingevulde e-mail adres een mail gaat versturen, maar als ik een auto-reply rule instel met een zlefgemaakte mail template, wordt de auto-reply verzonden naar het noreply@blabla.nl email adres.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen. (Ik weet dat dit niet de beste toepassing is om een auto-reply op te zetten), helaas heb ik geen server o.i.d. en ook geen budget om een pakket aan te schaffen, ik wil het graag werkend krijgen in Outlook, maar als iemand een gratis alternatief heeft waarmee het ook kan, dan vind ik dat prima.

Bedankt alvast!

Groeten,
Miicker.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Niemand die me hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASP
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 19:29

ASP

Begin eerst maar eens met het neerzetten van de header van het mailtje dat je binnenkrijgt. Wellicht dan er dan iemand wil antwoorden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:36
Waarom stuur je vanuit je site niet gewoon een e-mail naar het opgegeven e-mailadres? Dan hoeft Outlook er ook niet tussen te zitten.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
omdat ik de html/css niet kan aanpassen (iig niet voldoende :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
ASP schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:49:
Begin eerst maar eens met het neerzetten van de header van het mailtje dat je binnenkrijgt. Wellicht dan er dan iemand wil antwoorden :+
Hierbij de header:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik heb de meeste mail adressen vervangen door dummie-adressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kzin
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:32
From: "test@gmail.com" <no-reply@weebly.com>
Reply-To: test@gmail.com
Je reply button gebruikt keurig het Reply-To adres, maar je auto-reply rule negeert die en stuurt het terug naar de originele afzender.
Als je het mail.oft (of een ander script) script gebruikt kun je het misschien wijzigen met een oft script editor. Het is in principe Vbscript, en misschien zit de editor al bij je office. Google maar eens even.
Pagina: 1