Abit KT7E: goed mobo of niet?

Pagina: 1
Acties:

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Topicstarter
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken wat nou voor mij het beste socket A mobo zou zijn. Ik stuit bij elk merk wel tegen probs aan van mensen op het forum, dus dat zegt niet zoveel. Nou heb ik erg goede ervaringen met Abit (en niet met Highpoint), dan zouden de KT7A en KT7E goed in aanmerking komen. De KT7E ondersteunt officieel geen 200MHz FSB, maar dit werkt volgens mij wel gewoon. De blauwe kleur is natuurlijk ook erg wreed van die KT7E. Nu zit ik met deze vragen:

Waarom zou ik de KT7A moeten hebben ipv de KT7E? Zijn er mensen met zeer goede ervaringen met een van deze borden (en met name met de KT7E, omdat mijn voorkeur daar naar uit gaat)?

Verwijderd

Mijn vraag aan jou: Waarom persé Abit?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zondag 17 juni 2001 19:22 schreef Neman het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken wat nou voor mij het beste socket A mobo zou zijn. Ik stuit bij elk merk wel tegen probs aan van mensen op het forum, dus dat zegt niet zoveel. Nou heb ik erg goede ervaringen met Abit (en niet met Highpoint), dan zouden de KT7A en KT7E goed in aanmerking komen. De KT7E ondersteunt officieel geen 200MHz FSB, maar dit werkt volgens mij wel gewoon. De blauwe kleur is natuurlijk ook erg wreed van die KT7E. Nu zit ik met deze vragen:

Waarom zou ik de KT7A moeten hebben ipv de KT7E? Zijn er mensen met zeer goede ervaringen met een van deze borden (en met name met de KT7E, omdat mijn voorkeur daar naar uit gaat)?
waarom gaat je voorkeur uit naar de kt7e? omdat hij groen is?
het verschil is idd tussen die 2 is dat bij de kt7e hij het waarschijnlijk wel pakt de 133mhz maar het is namelijk niet officieel, dus met een kt7a weett je altijd zeker dat je goed zit.
en de kleur heb je hoog uit wat aan als je een raampje in je kast heb met een lichtje en anders niet.

39

• Neman

Neman

Topicstarter
Mijn vraag aan jou: Waarom persé Abit?
Zoals ik al zei, goede ervaringen:
-Heb je een temp. sensor nodig, een bios verneukt, een chipset cooler nodig? ff een telefoontje en de volgende dag GRATIS in huis... Perfecte service!
-Veel bios updates (zijn vaak niet bug free, maar er zit wel schot in de zaak)
-Ze voldoen aan mijn eisen, ik moet geen onboard sound of andere troep hebben.
-Goede prijs

Verwijderd

de Abit KT7 en KT7A bevallen me beide goed.
maare, ik dacht dat die KT7E ook 200Mhz bus ondersteunt.

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 19:31 schreef eppo1313 het volgende:
Ja hij ondersteunt wel officiëel een 200mhz bus maar geen 266mhz bus.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zondag 17 juni 2001 19:31 schreef eppo1313 het volgende:
200mhz=100mhz fsb die proc's werken bamelijk intern op 2x de fsb.
en de 266mhz=133mhz fsb.

39

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 19:22 schreef Neman het volgende:

De KT7E ondersteunt officieel geen 200MHz FSB, maar dit werkt volgens mij wel gewoon.
daarom vond ik dat zo vreemd, snappie. jullie lezen niet altijd alles even goed ;)

• Neman

Neman

Topicstarter
waarom gaat je voorkeur uit naar de kt7e? omdat hij groen is? de kleur heb je hoog uit wat aan als je een raampje in je kast heb met een lichtje en anders niet.
Hij is blauw :) . Vind het gewoon supermooi zo'n blauw bord. Je ziet het misschien wel niet zo vaak, maar het staat echt cool. Maar die kleur moet niet ten koste gaan van de werking, dus wordt het misschien toch de KT7A...

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 19:51 schreef Neman het volgende:

[..]

Hij is blauw :) . Vind het gewoon supermooi zo'n blauw bord. Je ziet het misschien wel niet zo vaak, maar het staat echt cool. Maar die kleur moet niet ten koste gaan van de werking, dus wordt het misschien toch de KT7A...
Kerl je hebt je kast toch dichtzitten of niet :)

• Neman

Neman

Topicstarter
Kerl je hebt je kast toch dichtzitten of niet :)
Nu wel ja, dan niet meer ;)
Pagina: 1