HP Windows Pro 7 recovery disk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-07 10:33
Ik heb een HP Prodesk 400 G2 aangeschaft waar standaard Win 7 op zet, met een upgrade cd naar Win 8.
Nadat er wat fout ging heb ik deze helemaal geformateerd, niet nadenkend dat er een recovery partitie op stond (met Win 7). Nu heb ik geen mogelijkheid meer om 7 te installeren, aangezien ik geen installatie media heb en die recovery partitie weg is.

HP gebeld, die schuift het naar MS, MS support schuift het op zijn beurt terug naar HP |:(
Iemand nog een idee om Windows 7 Pro (origineel) terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Laatst online: 06-10 11:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:46
Je kunt toch bij microsoft windows 7 iso bestanden downloaden?

1e vier hits bij google leveren bij mij de link van Henk op en meer directe links naar die ISO download paginas

[ Voor 48% gewijzigd door nachtnet op 04-06-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
  • Laatst online: 14-07 10:33
De te downloaden ISO's zijn niet degene met de HP software en drivers. Heb inmiddels een link gevonden voor aanschaf van de recovery kit, daarmee moet het opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
Japie Gijs schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:10:
De te downloaden ISO's zijn niet degene met de HP software en drivers. Heb inmiddels een link gevonden voor aanschaf van de recovery kit, daarmee moet het opgelost zijn.
Ik zou toch voor een schone, echte Windows installatie gaan. Dat scheelt enorm veel bloatware.

Hier heb je de officiële link naar de Microsoft Windows 8 cretor: http://windows.microsoft....reate-reset-refresh-media

Werkt ook voor OEM licenties, en je hebt ook meteen bijna alle updates erin. Na installatie misschien Classic Shell erop, en je bent klaar. Waarschijnlijk heb je geen drivers nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
nachtnet schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:44:
Je kunt toch bij microsoft windows 7 iso bestanden downloaden?

1e vier hits bij google leveren bij mij de link van Henk op en meer directe links naar die ISO download paginas
Je kunt niet meer de Windows 7 OEM iso's downloaden. Dan kon tot voor kort via Digital River, maar die zijn offline gehaald.

Er zijn dus geen officiële download bronnen meer voor Windows 7 OEM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
oheng schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:28:
[...]
Ik zou toch voor een schone, echte Windows installatie gaan. Dat scheelt enorm veel bloatware.

Hier heb je de officiële link naar de Microsoft Windows 8 cretor: http://windows.microsoft....reate-reset-refresh-media

Werkt ook voor OEM licenties, en je hebt ook meteen bijna alle updates erin. Na installatie misschien Classic Shell erop, en je bent klaar. Waarschijnlijk heb je geen drivers nodig.
Eens, maar TS vraagt om Windows 7.
oheng schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:29:
[...]
Je kunt niet meer de Windows 7 OEM iso's downloaden. Dan kon tot voor kort via Digital River, maar die zijn offline gehaald.

Er zijn dus geen officiële download bronnen meer voor Windows 7 OEM!
Via de link die ik plaatste kan het gewoon hoor. Vereist alleen een licentiesleutel vooraf, maar dat is in dit geval geen issue.
Maargoed, TS zegt een recovery kit te hebben gevonden. Ben nog wel benieuwd of hij een linkje heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
HenkDePoema schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 15:27:

[...]

Via de link die ik plaatste kan het gewoon hoor. Vereist alleen een licentiesleutel vooraf, maar dat is in dit geval geen issue.
Nee, ik heb net getest met een licentie op een willekeurige laptop (Packard Bell in dit geval).

Je moet een retail licentie hebben. De OEM sticker op de onderkant van een laptop werken NIET met die link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
oheng schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 19:15:
[...]
Nee, ik heb net getest met een licentie op een willekeurige laptop (Packard Bell in dit geval).

Je moet een retail licentie hebben. De OEM sticker op de onderkant van een laptop werken NIET met die link.
Ah ok, dat wist ik niet. Bedankt voor het proberen!
Of je leest eerst de voorgaande replies :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenkDePoema schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:05:
Of je leest eerst de voorgaande replies :? 8)7
:z :F
Pagina: 1