Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (single player games op zo hoog mogelijke gfx settings, dit hoeft niet op ultra te zijn) en normaal internet gebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis, toetsenbord en headset zijn al aanwezig, case en 2TB hdd ook al aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben op zoek naar een standaard systeempje, 1 videokaart zal genoeg zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan denken aan geluid maar geen vereiste, energieverbruik maakt niets uit
Ga je overklokken?
Nope
Lijstje
Ik heb voornamelijk advies nodig met de keuze van een fatsoenlijke CPU koeler (fan/water) en (modulaire) PSU en ik sta open voor advies over de rest
Gamen (single player games op zo hoog mogelijke gfx settings, dit hoeft niet op ultra te zijn) en normaal internet gebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis, toetsenbord en headset zijn al aanwezig, case en 2TB hdd ook al aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben op zoek naar een standaard systeempje, 1 videokaart zal genoeg zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan denken aan geluid maar geen vereiste, energieverbruik maakt niets uit
Ga je overklokken?
Nope
Lijstje
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Asus Z97-A | € 148,- | € 148,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 378,90 | € 378,90 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL | € 55,50 | € 55,50 |
| 1 | Corsair CX750M | € 94,- | € 94,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 104,04 | € 104,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.055,39 | |
Ik heb voornamelijk advies nodig met de keuze van een fatsoenlijke CPU koeler (fan/water) en (modulaire) PSU en ik sta open voor advies over de rest