Stuffi's Generalis + headcrash

Pagina: 1
Acties:

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:40

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Dankzij de headcrash van vorige maand kom ik nu dus niet meer op SG, omdat ik niet meer voldoe aan de criteria (meer dan 300 posts verloren...) Ik heb geen zin om te wachten tot ik weer aan de 150 zit, dus is het mogelijk dat jullie dit unlocken ofzo?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Alles kan, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren... Gewoon nog ff 40 posts doen in de techfora en dan komt alles goed... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
jah, ik heb ook maar een miezerig 56k modempje hoor. duurt nog wel een paar weken voordat ik genoeg posts heb. Vind dit wel onzin hoor! De fout ligt toch niet bij mij hier, maar bij GoT. Ik vind dan ook niet dat ik het zelf maar uit moet zoeken. Ik wilde wel es een kijkje nemen in de huiskamer eigenlijk.

micheljansen.org

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

aanje 56K ligt het niet
ik haal ook makkelijk 30 posts per week

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
aanje 56K ligt het niet
ik haal ook makkelijk 30 posts per week
ik doelde eigenlijk meer op de combinatie telefoonrekening + mijn ouders...

micheljansen.org

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
daarbij komt nog dat ik er NU op wil, en niet volgende week! Zo veelgevraagd is het toch niet?

micheljansen.org

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Vorige week was íe er nog niet, dus om te stellen dat je per direct erop moet? ik niet snap.

Tip. s'avonds na 19:00 en in 't weekend heb je een daluur. Dan kan je goedkoper posten.

* Delerium goes for patience.
:P

• DR
  • Niet online

DR

Op zondag 17 juni 2001 19:44 schreef dawuss het volgende:

[..]

ik doelde eigenlijk meer op de combinatie telefoonrekening + mijn ouders...
tja.....

maar ja 40 posts zijn er ook niet zoveel, gewoon ff in de tech fora serieuze reacties plaatsen

* DR moet de helft betalen :(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Op zondag 17 juni 2001 19:45 schreef dawuss het volgende:
daarbij komt nog dat ik er NU op wil, en niet volgende week! Zo veelgevraagd is het toch niet?
Jawel :)

Als jij het mag, dan mag iedereen het en kunnen we net zo goed gelijk alle regels afschaffen. (Nogal zwart/wit gezegd)

Bericht hierboven

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

dawuss: je hebt geen tijd/geld om in de techfora te posten maar wel om SG en HK te vervuilen? |:(

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
dawuss: je hebt geen tijd/geld om in de techfora te posten maar wel om SG en HK te vervuilen?
het gaat mij om het principe. Ik weet vanaf vandaag pas dat HK bestaat, dus ik denk "Goh, laat ik er ff op gaan kijken" en dan heb ik geen 150+ posts meer. Niet mijn schuld overigens

micheljansen.org

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Dit topic was eigenlijk ook niet bedoeld om in de HK te komen, maar eerder om duidelijk te maken dat het probleem er is, en dat er dus veel meer mensen mee zitten. Ik kwam eigenlijk toch niet zo vaak in SG, maar nou wilde ik laatst iets posten dat daar eigenlijk thuis hoorde, maar toen kon ik er dus niet in, en toen heb ik het in Wetenschappelijk & Levensbeschouwing geplaatst en toen heeft de mod van dat forum hem denk ik naar SG gemoved, en nou kom ik er zelf dus niet meer op om de reacties te lezen |:(

micheljansen.org

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 09:58
Dit probleem heb ik idd dus ook, na de laatste crash ben ik ook wat postings kwijt geraakt waardoor ik nu dus niet meer in aanmerking kom voor toegang tot SG, HK, AGKWE...

Het is vrij makkelijk voor een stapel admins om te zeggen dat ik/je dan maar geduld moet hebben terwijl de gebruiker in deze niet de oorzaak is van de verdwenen posts.

Achja aangezien sommige toch zo flexibel als een staklen balkje zijn kan je er beter mee leren leven...

Slash Care
Mementô

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op zondag 17 juni 2001 20:02 schreef dawuss het volgende:
Dit topic was eigenlijk ook niet bedoeld om in de HK te komen, maar eerder om duidelijk te maken dat het probleem er is, en dat er dus veel meer mensen mee zitten. Ik kwam eigenlijk toch niet zo vaak in SG, maar nou wilde ik laatst iets posten dat daar eigenlijk thuis hoorde, maar toen kon ik er dus niet in, en toen heb ik het in Wetenschappelijk & Levensbeschouwing geplaatst en toen heeft de mod van dat forum hem denk ik naar SG gemoved, en nou kom ik er zelf dus niet meer op om de reacties te lezen |:(
[topic=162982]
Mijn topic stond op SG, maar nu in de HK. En ik heb (nog) geen HK leesrechten.
het topic was door de user verkeerd geplaatst, zodoende is dit een userprobleem/paradox. Jammer maar helaas in dit geval.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Zelfde 'probleem' hier. Ik heb ook aardig wat verloren. Ik ben weer druk bezig met posten. :)

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Tis lullig, zo wordt je eigenlijk voor de tweede keer de dupe van die headcrash.
Maar ja zo te lezen is der niks aan te doen.
Wachten dan maar (niet dat ik er om zit te springen om die HK in te mogen ofzo).

Goh wat is SG btw ineens rustig geworden.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
dawuss: al eens bedacht dat je zonder die BC3 misschien wel eens 500 posts in tech-fora nodig zou hebben gehad?!
Die BC3 brengt je gewoon paar weken sneller bij de huiskamer joh!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
BC3 :?

wazda?

Voor de headcrash zat ik al zowat op de 500 posts...

micheljansen.org

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

BC3 = Big Crash 3 = headcrash :)

Nr 3? Ja er zijn al 2 BC's geweest :P

• El Jefe
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 15:46 schreef dawuss het volgende:
BC3 :?

wazda?

Voor de headcrash zat ik al zowat op de 500 posts...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/152078

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
zijn het aantal posts in je profile eigenlijk dan de tech forum posts? Als dat niet zo is, kan iemand me zeggen hoeveel ik er nog te gaan heb?

micheljansen.org

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
* DR moet de helft betalen
* dawuss moet alles boven de 70 piek betalen ;(

micheljansen.org

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Waarom mag ik er nog steeds niet in?

micheljansen.org

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Op maandag 18 juni 2001 21:24 schreef dawuss het volgende:
Waarom mag ik er nog steeds niet in?
Heb je de rekening wel betaald?

• PokkeNoise
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

500 posts voor BC3, en nog niet weten hoe het forum werkt :?

Er zit een edit knopje rechts, i.p.v. elke minuut een nieuwe reply op je zelf.

En de posts in de tech fora en het totaal aantal posts van alle fora zijn ook best te vinden.

Nee, geen hulp deze keer, probeer dat maar eens zelf uit te zoeken.

? weet jij wat.

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
500 posts voor BC3, en nog niet weten hoe het forum werkt
Er zit een edit knopje rechts, i.p.v. elke minuut een nieuwe reply op je zelf.

En de posts in de tech fora en het totaal aantal posts van alle fora zijn ook best te vinden.

Nee, geen hulp deze keer, probeer dat maar eens zelf uit te zoeken.
dat laatste zei ik pas nadat ik dat gedeelte gelezen had. Ben niet achterlijk hoor! ging gewoon even over iets heel anders, en edit doe ik alleen als ik een typo of een dode link heb staan.

micheljansen.org

• Grrrrrene
  • Niet online
Op zondag 17 juni 2001 20:02 schreef dawuss het volgende:
't Is gewoon heel simpel niet te controleren... Dus kan iedereen wel beweren dat hij voor de crash wel in SG mocht en nu niet :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Al dat gezeur om HK en SG...

't verbaast me dat ik nog geen mod/admin heb horen voorstellen dat de toegang geen 150 techposts is, maar [150 techposts - (SG posts + LA zeurposts)] > 150 posts.

Ik ben zelfs blij dat de SG en HK niet meer in de active topic lijst staan, daardoor is de verleiding om onzin posts te maken veel kleiner :)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op dinsdag 19 juni 2001 10:25 schreef Duur het volgende:
Al dat gezeur om HK en SG...

't verbaast me dat ik nog geen mod/admin heb horen voorstellen dat de toegang geen 150 techposts is, maar [150 techposts - (SG posts + LA zeurposts)] > 150 posts.
Wat een goed plan! LA lijkt af en toe wel de HK van de mods. Het zou me dan ook niet verbazen als door die regel de helft van de mods de HK niet meer in zou mogen. >:)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op dinsdag 19 juni 2001 10:25 schreef Duur het volgende:
[...]
[150 techposts - (SG posts + LA zeurposts)] > 150 posts.
[...]
Oeps typo

moet zijn:

[techposts - (SG posts + LA zeurposts)] > 150 posts

met 150 tech posts beginnen, dan mag iemand die ooit in LA of SG geschreven heeft nooit meer naar binnen.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
eehm, ik heb nu denk ik wel onderhand 150+ posts, maar ik mag 'r nog steeds niet in :?

micheljansen.org

• Laurent
  • Niet online
Op woensdag 27 juni 2001 20:01 schreef dawuss het volgende:
eehm, ik heb nu denk ik wel onderhand 150+ posts, maar ik mag 'r nog steeds niet in :?
Log dan ff opnieuw uit & in, met 150 posts moet je wel wat weten >:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je zoekactie naar 'dawuss' leverde 103 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

Je hebt in 103 techtopics gereageer. Je moet dus minstens 1,5 keer per thread gereageerd hebben, ik zou zeggen: twijfelgeval.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Grrrrrene
  • Niet online
Je hebt er maar net meer dan 150, je zou er dus in moeten mogen, ik heb net aan Bulldog gevraagd of hij je ff toegang wil verlenen. Dat heeft hij inmiddels gedaan, dus ff uitloggen, cookie deleten en weer inloggen en je mag HK in

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
oh, moet je eerst uitloggen. probeer ik dat ff.

iedereen bedankt.

micheljansen.org

• MuddyMagical
  • Laatst online: 16:15
Volgens mij ben je deze tread begonnen om eens ff je aantal posts omhoog te krikken! >:)
Pagina: 1