Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Plaatsen reacties lukt niet (IE)

Pagina: 1
Acties:

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:30

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Topicstarter
Hi all...

Zit met een vreemde kwestie momenteel.
Weet niet of het perse een bug is, want anders zouden er wel meer last van moeten hebben, en ik kan niks vinden in de search.

Wat is het euvel:
Als ik de reply of quickreply gebruik in Internet Explorer (op mijn werklaptop), wordt de tekst niet geplaatst als reactie, maar ga ik direct naar MyReact.
Soms werkt het om een paar keer vorige pagina op te roepen en opnieuw te proberen, maar meestal niet.

Heb IE al gereset, maar dit mocht niet baten.
Iemand enig idee?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:37

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Maak je gebruik van een proxy server? Die kan nog wel eens roet in 't eten gooien. Geef ook even op welke versie van IE je gebruikt, het scheelt nogal als het met IE6 (god forbid!) of met de laatste build van IE11 wordt gedaan. Ook je OS is nodig. Zie ook Stoute Bugs FAQ, die je eerst had moeten lezen voordat je dit topic maakte, zodat we nog eens moeten vragen wat je nou gebruikt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Topicstarter
Excuus, had ik inderdaad moeten lezen.
We maken inderdaad gebruik van een proxy. Het verkeer wordt zelfs gerouterd via Frankrijk of Spanje. Ik gebruik IE10 op Win7, 11 is nog niet vrijgegeven.
Chrome doet het wel, maar mag ik eigenlijk niet gebruiken :(

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:37

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dan is het iets wat Tweakers niet direct kan fixen ben ik bang. De proxy zit hiervoor in de weg. Ik heb met m'n mobiel en Opera Mini oid, iig met hun proxy systeem, ook een paar keer gehad dat ik een hele andere pagina kreeg dan ik opvroeg. Je zou het kunnen aankaarten bij IT, maar ik betwijfel of ze daar moeite voor gaan doen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Topicstarter
Vreemde kwestie. Dat de ene browser hier wel (soms) last van heeft en de andere niet.
Ah well... Dan wennen we er maar aan :)