Toon posts:

welke subwoofer kopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goeiedag,
Een vriend van mij word 18jaar. Dus hadden ik en een paar vrienden het idee om een subwoofer te kopen voor hem.

Hij heeft dus in zijn garage al wat boksen (geen idee van merk ofzo.) maar veel bass zit er niet in dus zouden wij een woofer voor hem kopen. het is dus de bedoeling dat er wat bass komt maar natuurlijk niet overdreven ofzo.

het budget is bovendien ook niet zoveel (100-150) euro.
iemand enig idee wat ik daarvoor zou kopen?

alvast bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 21:06

Mikayu

.srt

Met zo een budget heb je weinig subwoofer. Meer een kartonnen doos die wat midlaag produceert en dus weinig toe zal voegen op de andere 'boksen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 14:59

Audione0

Strijdt der titanen

Hier staat een Boston ASW250 tekoop, wellicht gaat deze wat lager dan de fronts en voor de prijs is het best een aardig apparaatje.

Gaat bij +/-3db tot 28hz

V&A aangeboden: Boston Acoustics ASW 250 (Wit)

Review:

http://www.fwdmagazine.nl...ustics-asw-250-subwoofer/

Misschien toch wel handig om hier het merk speakers neer te zetten zodat we wat beter kunnen helpen?

Het word voor jou denk ik toch wel de tweedehands markt, nieuw voor een prijs van 100 a 150 euro ga je nieuw niet iets goeds vinden wat lekker laag gaat.

[ Voor 25% gewijzigd door Audione0 op 04-06-2015 19:26 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Actief of passief?

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Voor aankoopadviezen hebben we Consumentenelektronica Aankoopadvies; je topic wordt die kant op verplaatst.

Je topicstart is wel erg karig; je geeft weinig informatie en hebt volgens mij nog niet bepaald veel zelf opgezocht. Desondanks heb je toch een paar reacties gekregen dus laat ik het slotje toch achterwege. Check bij een eventueel volgend topic eerst de quickstart eens om een beter topic te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Vraag me af of het spulletje aan een receiver hangt ?!?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 20:42
De grote vraag is wat je op dit moment hebt staan?
Met name is het belangrijk om te kijken wat voor receiver/versterker jullie nu hebben.
Is dit een stereo versterker waar simpelweg een aantal luidsprekers op zitten (zie je vaak in garages) of hangt er een receiver aan waarop ook een subwoofer uitgang aanwezig is?

Mijn ouders hebben de magnat 301a, dit is het kleine broertje, wellicht is het interessant:

http://www.redcoon.nl/B29...-201-A_Actieve-Subwoofers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor weinig specificaties enzo.
heb ook niet echt veel ervaring met topics.
in ieder geval bedankt voor de hulp maar we gaan eens in de winkels kijken en hulp vragen aan de verkopers.
als we niks vinden gaan we iets anders zoeken...
dankjulliewel! :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2015 10:14 ]

Pagina: 1