Voor ong. 500 piek.
SYS SPECS:
pent. III 450
16mb nVidea TNT RIVA
128mb PC100
MAXTOR 8,4 gb. 5400 RPM
INTEL 440BX
SYS SPECS:
pent. III 450
16mb nVidea TNT RIVA
128mb PC100
MAXTOR 8,4 gb. 5400 RPM
INTEL 440BX
Verwijderd
Verwijderd
Nieuwe processor EN een cpu?Op zondag 17 juni 2001 19:26 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Ik zie het alweer, een newbe met 2 posts die meteen een caps opzet
Maar goed. Nieuwe processort + cpu + vid kaart
ja.. lekker op nebies afegeven.. das pasOp zondag 17 juni 2001 19:26 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Ik zie het alweer, een newbe met 2 posts die meteen een caps opzet
Maar goed. Nieuwe processort + cpu + vid kaart
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Verwijderd
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Is dus duidelijk, iig een nieuwe HD, aangezien je van mp3zz en van cdtjes fikken houdt. Altijd handig de extra opslag. Daarnaast is het geheugen ook niet erg duur op dit momentOp zondag 17 juni 2001 19:25 schreef solinho het volgende:
Ik gebruik het systeempje om:
Veel te internetten (ADSL):D
CD-tjes bakken
GAMEN
MP3 spelemn
Verwijderd
Met dat laatste ben ik het niet eens, iedereen is gelijk voor de wet. Maar het is een feit dat iemand die hier al sterk ingeburgerd is veel sneller door de medegotters vergeven zal worden dan een newbieOp zondag 17 juni 2001 21:06 schreef Nikel het volgende:
Dat je newbie bent is natuurlijk nog geen reden om tegen elke regel te zondigen, sterker nog, je zou er dan extra op moeten letten dat niet te doen.