Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Dag allen,

Sinds afgelopen dagen kamp ik met een vervelende toolbar: babylon toolbar.
Deze kan ik nergens verwijderen, in de instellingen van de chrome browser niet, programma's van mijn laptop staat die er ook niet tussen.

Hoe verwijder ik deze zeer vervelende toolbar? Alvast bedankt voor de reacties/adviezen.

Groet!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-11 04:01
Je dient hier ook zelf wat intiatief te nemen, dat wil zeggen eerst zelf even googlen. De eerste hit op Google levert bij mij meteen het antwoord op, namelijk een stappenplan hoe je van die toolbar afkomt. Om je toch maar op weg te helpen: 'how to remove babylon toolbar' gaf bij mij het gewenste zoekresultaat.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Krasloos
Alles geprobeerd beste Royeboi.. zelfs al die stappenplannen die jij aanraadt geeft niet de oplossing.
Heb zelf ook al google opengegooid vandaar dat ik het hier vraag....

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2020 23:49 ]

• Krasloos
Ook geprobeerd!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:33

kevin33

Welkom in Utopia.

Ga eens naar de snelkoppeling van Chrome, rechtermuisknop eigenschappen, achter doel hoort alleen "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" te staan, als daar nog iets achter staat, kun je het weghalen, wellicht is dan ook je toolbar weg.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
Het is niet gewoon een extensie van Google Chrome?

Je kan ook ADWcleaner en JRT draaien.

[ Voor 29% gewijzigd door Damocles.NL op 03-06-2015 22:18 ]

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Wat dacht je van de extensions map leeggooien?

• Krasloos
Bovenstaande allen gecheckt. Heeft geen zin.. de Delta+Toolbar is er nu ook bijgekomen...

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit heeft natuurlijk vrij weinig te maken met hardware. Schopje richting CSA.

Verwijderd

Effe scannen met Malwarebytes; problem solved.

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Ik vind het echt vreemd dan dat jij het niet verwijderd krijgt. Ik denk dat je dan toch iets fout doet. Ik heb het bij verschillende klanten en kennissen gezien, die ook die Babylon toolbar hadden. Ik moest er wel een beetje moeite voor doen :P, maar na 5 minuutjes had ik het toch al wel volledig verwijderd.

Kijk even op de volgende websites:

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2418379,00.asp
http://www.computereasy.n...n-uit-google-chrome/2204/

Heb je ook AdwCleaner en HiJackThis gebruikt? Ik weet namelijk 99% zeker dat die 2 het sowieso moeten opsporen.

[ Voor 36% gewijzigd door Anonymoussaurus op 04-06-2015 09:31 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Krasloos
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 23:01:
Effe scannen met Malwarebytes; problem solved.
Het lijkt er op dat dit heeft geholpen.
Anonymoussaurus schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:03:
Ik vind het echt vreemd dan dat jij het niet verwijderd krijgt. Ik denk dat je dan toch iets fout doet. Ik heb het bij verschillende klanten en kennissen gezien, die ook die Babylon toolbar hadden. Ik moest er wel een beetje moeite voor doen :P, maar na 5 minuutjes had ik het toch al wel volledig verwijderd.

Kijk even op de volgende websites:

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2418379,00.asp
http://www.computereasy.n...n-uit-google-chrome/2204/

Heb je ook AdwCleaner en HiJackThis gebruikt? Ik weet namelijk 99% zeker dat die 2 het sowieso moeten opsporen.
Dankjewel voor je reactie. Als het probleem er nog is dan probeer ik AdwCleaner en HiJackThis.
Pagina: 1