Mijn m3-581tg draaide tot een dag geleden prima op de accu, ging 3-5 uur mee op een volle lading en lekker bezig zijn.
Ik gebruik hem altijd op de accu en laad pas op als windows dit aan geeft.
Echter sinds gisteren wil hij niet meer starten op de accu. Met de oplader erin doet alles het prima en zegt windows zelfs fully charged.
Iemand ervaring hier mee met deze notebooks of een idee wat ik nog kan doen buiten een nieuwe accu bestellen ? Ik denk namelijk niet dat het de accu zelf is want "meestal" merk je wel dat hij dood aan het gaan is doordat hij steeds minder lang mee gaat op een accu lading.
Dingen die ik zelf al geprobeerd heb.
- BIOS update hij is van 1.08 naar 1.13 gegaan.
- Met de notebook aan de batterij een aantal keer unplugged zodat windows hem ook echt niet meer zag.
- Paar uur aan de lader gelaten, daarna pas geprobeerd te starten
- Accu uurtje eruit gelaten toen geprobeerd te starten.
Ik gebruik hem altijd op de accu en laad pas op als windows dit aan geeft.
Echter sinds gisteren wil hij niet meer starten op de accu. Met de oplader erin doet alles het prima en zegt windows zelfs fully charged.
Iemand ervaring hier mee met deze notebooks of een idee wat ik nog kan doen buiten een nieuwe accu bestellen ? Ik denk namelijk niet dat het de accu zelf is want "meestal" merk je wel dat hij dood aan het gaan is doordat hij steeds minder lang mee gaat op een accu lading.
Dingen die ik zelf al geprobeerd heb.
- BIOS update hij is van 1.08 naar 1.13 gegaan.
- Met de notebook aan de batterij een aantal keer unplugged zodat windows hem ook echt niet meer zag.
- Paar uur aan de lader gelaten, daarna pas geprobeerd te starten
- Accu uurtje eruit gelaten toen geprobeerd te starten.
En toevallig vind ik dus van niet! :-)