Met spoed op zoek naar Windows 98

Pagina: 1
Acties:
  • 1.410 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 20:09
Dag Allemaal,

Wij hebben een hele oude setup met een offline Windows 98 bakje, hij is zojuist doorgebrand. Heeft iemand een tip hoe ik aan een Windows 98 kan komen?

Alvast super bedankt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
Google eens naar Windows 98 iso

[ Voor 8% gewijzigd door Quadradial op 03-06-2015 17:25 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 20:09
Moet wel legaal zijn, het liefst een complete pc eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
Je hebt toch een licentie? Dan kan je elke iso downloaden

Enne Marktplaats of Vraag & Aanbod... succes

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
Welke Windows 98 moet je hebben? Nederlands? De gewone of de Second Edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Quadradial schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:31:
Je hebt toch een licentie? Dan kan je elke iso downloaden
Maar je kan niet zien of die iso een exacte kopie van een origineel is. Nou had ik willen zeggen: Kijk op MSDN, daar staan de hashes, maar W98 staat daar niet (meer) op.
Bramzie schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:27:
Moet wel legaal zijn, het liefst een complete pc eigenlijk
Kringloop, of verzoek op http://tweakers.net/aanbod/ zetten?

Of bijv. V&A aangeboden: Antieke laptop, 90mhz, 24mb ram, cd-drive, goede accu! ?
"Windows 98SE vers geinstalleerd"

[ Voor 41% gewijzigd door Raven op 04-06-2015 14:38 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch nieuwsgierig waar je die oude Windows 98 bak voor gebruikt. ;) En waarom een complete PC? Werk je ergens waar er nog een oude applicatie in een lokaal netwerk draait op Windows 98? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:43

D4NG3R

kiwi

:)

Ik gebruik zelf een systeem waarop XP draait met 98 in een VM voor oudere games die alleen lekker draaien daarop, ik weet niet wat de doel is van de TS maar is een VM geen optie? Alsnog is de ISO natuurlijk vereist.

Voor de ISO kan de TS zelf eerst beginnen met Googlen trouwens..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
D4NG3R schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:48:
Ik gebruik zelf een systeem waarop XP draait met 98 in een VM voor oudere games die alleen lekker draaien daarop, ik weet niet wat de doel is van de TS maar is een VM geen optie? Alsnog is de ISO natuurlijk vereist.

Voor de ISO kan de TS zelf eerst beginnen met Googlen trouwens..
Dikke kans dat hij seriële poorten oid nodig heeft. Niet altijd makkelijk om aan de praat te krijgen in een VM.

Dus TS, wat voor aansluitingen heb je nodig? Want ik neem aan dat hij een of ander antiek apparaat moet aansturen.

[ Voor 5% gewijzigd door oheng op 04-06-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

oheng schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:54:
[...]

Dikke kans dat hij seriële poorten oid nodig heeft. Niet altijd makkelijk om aan de praat te krijgen in een VM.
Om die reden heb ik een jaar of 5-6 terug een 386-era laptop met Windows 3.11 overgenomen van iemand via de V&A, om een paar decennia moderner systeem via null-modemkabel in te stellen :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:40

TheVMaster

Moderator WOS
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ga maar in Vraag & Aanbod kijken (of op Marktplaats)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.