• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:42
Ik heb een staande ventilator gekocht die stinkt als 'ie in gebruik is. Komt waarschijnlijk door het smeervet dat dan warm wordt. Voor de rest ben ik tevreden over het apparaat. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

Edit: Ik heb 'm nu een tijd buiten aan staan op de hoogste stand in de hoop dat de geur er uitwaait. Wrijving sluit ik uit.

[ Voor 22% gewijzigd door Joep op 03-06-2015 16:20 ]

• Desmoos
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 14:15
Dit kan ook te maken hebben met een stukje plastic ergens tegen een bewegend deel aan of iets dergelijks.
Je kan eens de ventilator op volle stand voor een uurtje of zo laten draaien. Kijken of dat eens helpt.

• a fly
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-10 01:47
Wordt de ventilator ergens te warm om aan te raken? Zo niet zou ik me geen zorgen maken en het een dagje aankijken. Best veel elektronische apparatuur met draaiende onderdelen heeft de eerste uren/dagen van gebruik een plasticlucht.

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Mja, datzelfde had ik gisteren met een gloednieuwe strijkijzer. Rook kwam eraf, dacht; 'holy shit, straks fikt me dat ding door de grond'. Maar goed, nieuwigheid, hoort erbij :)

Professioneel Heftruck Syndroom