[bug][shoprevew] Shopreview kwijt

Pagina: 1
Acties:

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Ik heb vanmiddag een shopreview geplaatst bij PDAshop - Coolblue

Gek genoeg word deze wel automatisch ingevuld bij de zoekterm:
http://tweakers.net/shopr...ervice=&scoreMaxService=5

Maar vind hij dan weer helemaal niks.

Ook zie ik dat tegenwoordig alle prijzen zijn gebundeld bij Coolblue zelf, misschien goed om dan te voorkomen dat users nog shopreviews kunnen invoeren bij shops die niet meer weergegeven worden in de pricewatch?

Lange termijn: Voorkom dat mensen recente shopreviews invoeren bij subsites.
Voor nu: Kan iemand mijn review verplaatsen naar Coolblue.nl ?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-12-2025
Mij is hetzelfde overkomen bij Wasmachinestore.nl | Coolblue.

Via deze pagina wilde ik een shopreview toevoegen (http://tweakers.net/shopreview/schrijven/). In het invoerveld bij 'Kies winkel' heb ik 'Coolblue' ingevuld. Ik dacht dat ik echt specifiek voor 'Wasmachinestore.nl | Coolblue' moest kiezen, aangezien ik 'Coolblue.nl' niet zag staan. Ik zie nu echter dat deze op de tweede pagina van de resultaten verschijnt.

Na het invullen van mijn review is deze ook verdwenen.

Het Coolblue logo, op de pagina waar je een review over een subsite van Coolblue kunt plaatsen (http://tweakers.net/shopreview/schrijven/8944), linkt naar een url welke een 404 error geeft (http://tweakers.net/shopr...re-punt-nl-coolblue.html/).

Is het misschien ook mogelijk dat mijn review naar Coolblue.nl verplaatst wordt?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:58

crisp

Devver

Pixelated

Het is inderdaad blijkbaar mogelijk om een review te schrijven voor een verwijderde shop. Ik heb daar een ticket voor gemaakt :)

Intentionally left blank

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:50:
Het is inderdaad blijkbaar mogelijk om een review te schrijven voor een verwijderde shop. Ik heb daar een ticket voor gemaakt :)
Thanks, zou je voor nu ook mijn review kunnen verplaatsen? Of mag ik mijn epistel weer opnieuw schrijven?

Je zou mij in ieder geval heel erg helpen door mij de tekst van de bewuste review te DM'en, dan kan ik hem zelf opnieuw invoeren :)

Ik kan er zelf namelijk niet meer bij en dus zelf de tekst niet meer achterhalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Hooglander1 op 09-06-2015 17:00 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik zal morgen even kijken wat ik kan doen :)

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Er zijn nog 68 reviews geschreven op de 'oude' shops van Coolblue nadat we die vorig jaar hebben samengevoegd. We moeten dus even goed kijken wat we daarmee gaan doen nadat we de bug die het ueberhaupt mogelijk maakt om een review te schrijven voor een verwijderde shop hebben gefixed :)

Intentionally left blank

• Pazzie
Oké, grappig dat het 66 personen (hoewel één persoon ook meerdere reviews geplaatst kan hebben) niet is opgevallen.

Kunnen die reviews niet gewoon in bulk aan Coolblue.nl gekoppeld worden? Of misschien de reviews van maximaal 8 maanden oud.

Volgens mij had ik mijn review nog wel bewaard, maar ik zal nog even wachten op jullie besluit, zodat hij niet dubbel geplaatst wordt.

Succes in iedergeval met het oplossen van de bug.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

We nemen het overzetten van de reviews mee met het fixen van deze bug. Dat zal dan op z'n vroegst bij de volgende release zijn :)

Intentionally left blank

• Pazzie
Oké, bedankt. Dan zal ik mijn review niet opnieuw plaatsen.
Pagina: 1