Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 09:18
Beste Tweakers,

Ik wil graag onderstaande MacBook kopen.
pricewatch: Apple MacBook 12" (2015) 1,1GHz 256GB Zilver

YourMacStore komt hier het 'goedkoopste' de bus uit.
Ik ben enigzins bang om te bestellen bij deze firma.
De reviews zijn zéér positief, te positief? http://tweakers.net/shopr...yourmacstore/shopreviews/

Ik heb gevonden dat ik ook bij Apple kan aankloppen als er iets met het product is, klopt dit?

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Als het volgens jou te positief is, bestel je elders.
Eerste jaar kun je aankloppen bij Apple, voor je tweede jaar moet je zijn bij de verkopende partij.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meeste zijn 1 post users die toevallig daar hebben gepost. Een paar is nog te vertrouwen, echter als het er zo veel zijn wordt het verdacht. Ik zou het niet doen.

"If it seems to good to be true, it probably is"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Niets mis met die winkel, gewoon bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:09
Er lijkt niet veel bijzonders aan de winkel te zijn in mijn ogen. De prijs van de gelinkte laptop is niet veel lager dan de nummer 2 in de lijst. Mocht je die beter vertrouwen, dan kun je net zo goed daar bestellen.

[ Voor 20% gewijzigd door phpn3rd op 03-06-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Zie een aantal bekende usernames terugkomen in de reviews die ook positief zijn, dus lijkt wel goed te zitten. Zou me er niet te druk om maken.

En anders kan je altijd kiezen voor ophalen en betalen bij afleveren.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kamstra schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:44:
Zie een aantal bekende usernames terugkomen in de reviews die ook positief zijn, dus lijkt wel goed te zitten. Zou me er niet te druk om maken.

En anders kan je altijd kiezen voor ophalen en betalen bij afleveren.
achteraf, mee eens :) was zelf iets te gehaast met reageren. Ziet er redelijk uit ja, ben zelf altijd wantrouwig qua webshops, dus daar kwam mijn eerste reactie vandaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 09:18
De webshop heeft de levertijd verkeerd op de website staan, de firma weet niet wanneer de laptop leverbaar is.
Hierdoor ga ik opzoek naar alternatieven, de wat 'grotere' namen.

Dank alle Tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben de ShopReviews zodat mensen niet steeds topics hoeven te openen om na te vragen. Als we de ShopReviews niet zouden controleren op ongeregeldheden, dan zou het geen zin hebben een ShopReview-sectie te hebben.

Er worden regelmatig controles uitgevoerd, en tegen misbruik wordt hard opgetreden. Dringend verzoek aan degenen hier die impliceren dat er grootschalige fraude met ShopReviews mogelijk is zich eerst eens te verdiepen in hoe we werken voor je het harde werk van uren per week van vrijwilligers afwaardeert. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:59:
We hebben de ShopReviews zodat mensen niet steeds topics hoeven te openen om na te vragen.
^^

Dit is iets wat geen apart topic waard is, vandaar een slotje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.