Toon posts:

Tijdsbesteding webshop

Pagina: 1
Acties:
  • 582 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wij zijn bezig met een webshop waarin we momenteel ongeveer 1000 bezoekers per maand hebben, een omzet van ongeveer €500,- per maand draaien maar eigenlijk nog veel meer willen groeien.

De webshop is in principe gebouwd, alles wat veranderd wordt gaat via een externe partij. De webshop is ook al in zijn geheel ingevuld.

Nu is mijn vraag:

Hoeveel tijd kost het om de webshop te onderhouden, met social media, onderhoud, nieuwsitems kopiëren/schrijven, etc.? Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is heel erg afhankelijk van de producten/diensten die je faciliteert.
Probeer het een weekje te onderhouden en je hebt een idee, niet zo moeilijk om dat te bedenken toch?

[ Voor 43% gewijzigd door Fietsbel op 03-06-2015 14:37 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moeten wij dat nou in godsnaam voor jouw inschatten? Als er een iemand die weet hoeveel tijd het gaat kosten dan ben jij het wel(iemand die betrokken is bij de webshop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:35
Dit hangt niet alleen met het aantal bezoekers per maand of de omzet samen, maar vooral met het type webshop dat je hebt en hoeveel producten je hebt. Zoals Fietsbel al aangeeft is het wellicht een idee het een tijdje te proberen en daarna te beslissen of je hiermee door wilt gaan of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Tja, wat kost een auto?

Zonder meer informatie is er geen zinnig woord over te zeggen.

En zelfs met meer informatie is je lijstje van activiteiten zo enorm open dat je er dan nog steeds niets van kan zeggen. Je kan alleen al fulltime bezig zijn met social media en nieuwsitems kopiëren/schrijven.

tldr; tussen de 1-80 uur per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:11

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

emnich schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:19:
Tja, wat kost een auto?

Zonder meer informatie is er geen zinnig woord over te zeggen.

En zelfs met meer informatie is je lijstje van activiteiten zo enorm open dat je er dan nog steeds niets van kan zeggen. Je kan alleen al fulltime bezig zijn met social media en nieuwsitems kopiëren/schrijven.

tldr; tussen de 1-80 uur per week.
Die ruimte vind ik wat krap. Het kost je minimaal 0 uur per week (als je er totaal niets aan/mee doet) en maximaal 168 uur per week (meer uren zitten er gewoon niet in).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:56

Perkouw

Moderator General Chat
Ik mis heel sterk je eigen inzet. Met name met deze zakelijke vraag verwijs ik je graag door naar partijen die je hierbij kunnen helpen. Ik zou zeggen Google er op los.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.