...With a touch of magic¿
Citroën gebruikt jou icoon ook al.........
Virussen? Scan ze hier!
Bwhehehe, jah. Dit is niet echt iets origineels.Op zondag 17 juni 2001 19:07 schreef wildhagen het volgende:
Citroën gebruikt jou icoon ook al.........
Mijn icon wordt door B&W gebruikt in veel speakers.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ehm.. ik neem aan dat dit alleen gedaan wordt als beide partijen het daarmee eens zijn? Ik zou niet graag willen dat mijn emailadres aan jan en alleman wordt gegeven die iets aan me te vragen heeft.Op zondag 17 juni 2001 19:15 schreef HlpDsK het volgende:
ICQ mij FF, dan geef ik z'n email. Dan kun je 't 'm zelf vragen.
En ja, ik weet dat ik mijn email in mijn profile heb staan, maar als ik 'm niet visible zou hebben, zou ik het niet tof vinden als dat zomaar door een modje gegeven wordt. Mijn primair emailadres geef ik dan ook nooit uit.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
...Ben ik het wel mee eens. Ik denk dat HlpDsk dat wel ff wil navragen...
...With a touch of magic¿
Verwijderd
Dus hlpdsk wilde zonder vragen het email adres geven? Daar ben ik dus echt van verrast. Volgens mij is het zelfs illegaal...
Het is niet netjes maar illegaal? Zou niet weten waaromOp zondag 17 juni 2001 19:42 schreef BlaxLash het volgende:
Dus hlpdsk wilde zonder vragen het email adres geven? Daar ben ik dus echt van verrast. Volgens mij is het zelfs illegaal...
Maar laat anders een mod gewoon een mailtje namens jou sturen MNM.
Kijk er de Privacy-wet maar eens op na.Het is niet netjes maar illegaal? Zou niet weten waarom
Virussen? Scan ze hier!
Mwa, moeten 'wij' dan niet ergens beloven dat we de gegevens van de gebruiker niet rondstrooien? Zie ik nergens staan eigenlijkOp zondag 17 juni 2001 19:49 schreef wildhagen het volgende:
Kijk er de Privacy-wet maar eens op na.
Ik weet het niet hoor, ik probeer het alleen te volgen.
Verwijderd
Volgens mij hoeft dat ook niet. Als jullie gegevens willen moet je juist ergens neerzetten dat dat gebeurt. Als er nergens iets staat daarover mag het niet.Op zondag 17 juni 2001 19:52 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Mwa, moeten 'wij' dan niet ergens beloven dat we de gegevens van de gebruiker niet rondstrooien? Zie ik nergens staan eigenlijk
Ik weet het niet hoor, ik probeer het alleen te volgen.
Marteltor had mijn (Bert en Ernie icoon). Ik hoop dat hij er gelukkig mee is.
Heb hem gemeeld en hij veranderd hem niet. 
Ik heb gewoon nu een andere genomen.
Ik heb gewoon nu een andere genomen.
Pagina: 1