Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:23
hallo

ik had thuis op mn pc windows 8.1 (illegaal staan)
en ik had nog een windows 8 code liggen. dus toen heb ik windows8 gedownload via deze website: http://windows.microsoft..../upgrade-product-key-only dus zo gezegd zo gedaan.
toen windows eenmaal was geinstaleerd en geactiveerd probeerde ik in te loggen maar mn wachtwoord word niet geacepteerd van het microsoft account 8)7 . hij geeft ook aan geen verbinding met internet te maken of beperkte verbinding.

wat kan ik doen om in te loggen?

groet Jaap

[ Voor 4% gewijzigd door Heijmenberg99 op 03-06-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:08
Heb je een upgrade of een schone installatie uitgevoerd? En probeer je in te loggen op een "online" account of een lokale user? Als je nog nooit hebt aangemeld op een online account en dat nu voor de eerste keer probeert zonder internetverbinding, dan wordt het natuurlijk moeilijk om in te loggen. In dit geval zul je even moeten zorgen dat je internet krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
phpn3rd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:41:
Heb je een upgrade of een schone installatie uitgevoerd? En probeer je in te loggen op een "online" account of een lokale user? Als je nog nooit hebt aangemeld op een online account en dat nu voor de eerste keer probeert zonder internetverbinding, dan wordt het natuurlijk moeilijk om in te loggen. In dit geval zul je even moeten zorgen dat je internet krijgt.
een downgrade naar windows 8 via deze website: http://windows.microsoft..../upgrade-product-key-only . ik probeer voor de eerste keer in te loggen op mijn wondows account in deze versie
mijn account werkte wel in de illegale windows 8.1 op mijn laptop werkt ook gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:29

Nogne

>.<

Als je nog in het begin scherm zit van Windows 8(.1) en je hebt beperkte verbinding, dan vraagt Microsoft om je aan te melden met je Microsoft account. Dit gaat niet lukken omdat je computer geen internet heeft.

Haal je internet kabel er uit (of als je met wifi werkt even je wifi netwerk vergeten) en ga dan terug naar het scherm waar je moet aanmelden. Op het moment dat je helemaal geen netwerk hebt, zal er onderin de optie komen te staan om eerst een lokaal account aan te maken.

Als je die hebt aangemaakt en je bent aangemeld, kan je via instellingen je Microsoft account koppelen aan je lokale account. (Hiervoor natuurlijk wel weer je netwerkkabel/wifi aansluiten). Lukt het dan nog niet, zit je in windows en kan je de foutmelding even opzoeken op google.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
Nogne schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:48:
Als je nog in het begin scherm zit van Windows 8(.1) en je hebt beperkte verbinding, dan vraagt Microsoft om je aan te melden met je Microsoft account. Dit gaat niet lukken omdat je computer geen internet heeft.

Haal je internet kabel er uit (of als je met wifi werkt even je wifi netwerk vergeten) en ga dan terug naar het scherm waar je moet aanmelden. Op het moment dat je helemaal geen netwerk hebt, zal er onderin de optie komen te staan om eerst een lokaal account aan te maken.

Als je die hebt aangemaakt en je bent aangemeld, kan je via instellingen je Microsoft account koppelen aan je lokale account. (Hiervoor natuurlijk wel weer je netwerkkabel/wifi aansluiten). Lukt het dan nog niet, zit je in windows en kan je de foutmelding even opzoeken op google.
dankje ik zal het proberen als ik thuis ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• romeowillems
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-05-2022
Hoi Jaap,

Als het niet mogelijk is om op je Microsoft account in te loggen kan je altijd nog lokaal inloggen.
Het makkelijkste is om tijdens het booten de F8 toets in te drukken en vervolgens voor de optie veilige modus te gaan.
Als je ingelogd bent op de lokale administrator kan je onder gebruikersaccounts alsnog een een lokaal account toevoegen.

Groet Romeo Willems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

romeowillems schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:59:
Hoi Jaap,

Als het niet mogelijk is om op je Microsoft account in te loggen kan je altijd nog lokaal inloggen.
Het makkelijkste is om tijdens het booten de F8 toets in te drukken en vervolgens voor de optie veilige modus te gaan.
Als je ingelogd bent op de lokale administrator kan je onder gebruikersaccounts alsnog een een lokaal account toevoegen.

Groet Romeo Willems
8)
Pagina: 1