iTunes - cover art verschillende tv shows

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-09 20:45
Ik draai iTunes versie 12.1.1.4 en heb problemen met de Cover Art van TV programma's.
Als ik via Video naar Tv-programma's op m'n IPad mini ga zie ik daar de afbeelding van de laatst toegevoegde tv show (Friends)

Als ik deze afbeelding aanklik zie ik alle tv shows die op de iPad staan, Friends, Prison Break en Angry Birds. Hiervoor moest ik alle series een ander seizoen nummer geven (prison Break seizoen 1, angry birds seizeoen 2 en friends seizoen 3) anders worden alle afleveringen onder elkaar gezet en niet per serie gesorteerd. (toevallig zijn alle series seizoen 1)

Ik wil graag dat op het eerste scherm de drie tv-shows weergegeven worden.
Of dat de cover art op het eerste scherm (daar waar nu de cover art van de laatst toegevoegde show staat) veranderd naar iets meer algemeen.
Ook lijkt het me handig per serie te sorteren, en niet per seizoen.

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 19:51
Er zijn veel tools om dit te doen, maar wil je dit handmatig doen om het zgn taggen van media voor iTunes te begrijpen, dan is hier een goede tutorial.

Een voorbeeld van zoals jij het volgens mij wil hebben, een screendump van mijn iTunes:
Afbeeldingslocatie: http://members.tele2.nl/chinatown/plaatjes/SCRN150604.jpg

Je ziet dat groeperen per serie of per seizoen geen probleem is. Alleen heb ik mijn afleveringen handmatig genummerd omdat Kodi via mijn Apple TV de afleveringen sorteert op titel in plaats van afleveringnummer. Misschien weet iemand hier een oplossing voor?

Gebruik trouwens al een tijd de App iFlicks 2 die dit allemaal in batches helemaal automatisch tagged met de juiste info en in iTunes library plaatst.